![]() |
Waarmee heb jij jezelf voor het laatst verbaasd?
Waarmee, niet waarover. Dingen zoals 'ik wist niet dat ik een salto kon' of 'nohhh ik haalde m'n tentamen met maar drie minuten leren en zonder pen'.
Ik deed gisteren op de één of andere manier tandpasta in mijn oog tijdens het tandenpoetsen. Dat verbaasde me wel. |
zojuist: 'nohhh ik haalde m'n tentamen met een 6,3 met maar een paar uurtjes het boek doorbladeren, en ik had gewoon hoger dan een studiegenootje die een 6,0 had en die naar alle colleges is geweest en altijd bijdehante vragen stelt en er volgens mij veel meer tijd in heeft zitten dan ik!'.
|
Ik snap het verschil niet -O-
Ik heb me gisteren verbaasd toen iemand me inhaalde op de fiets omdat ie als een gek achter me aanging en de heel tijd al zat te roepen blijkbaar :o En dat was met mijn fiets. :confused: |
Ik zie loopholes in de opzet van dit topic!
|
Citaat:
Je ergens over verbazen kan van alles zijn, dat zijn alle onderwerpen waarover je je verbazen kunt. Jezelf ergens mee verbazen is specifiek verbaasd zijn dat jij iets kan/deed/dacht/wilde/whatever. Ik wil weten waarmee je jezelf voor het laatst hebt verbaasd, niet waarover je je voor het laatst verbaasd hebt. Verbaasd klinkt steeds meer als 'baard' als je het vaak herhaalt. Wat een baardig woord. |
Dus mijne is verkeerd.
|
Dus het gaat om je eigen prestaties gewoon hm. Dan..mijn licht verbeterde social skillz.
|
Dus eigenlijk waarom ben je trots op jezelf oid? :bloos:
Oke oke poging. Ik ben trots op mezelf door de ontwikkelingn de afgelopen maand. Denk ik. Of wat ik in 2009 heb gedaan en gepland en hoe het gaat. |
Citaat:
Maar vertellen waarom je trots bent op jezelf mag ook wel, want het is nooit verkeerd om daar even bij stil te staan. |
:(
Oke ik had een wat is dit dan-gevoel toen ik erachter kwam dat ik kan fluiten en een soort neuriegeluid tegelijk kan maken waardoor ik vals ben met mezelf. |
Mja ik had een tijdje terug dat Rome in mijn hoofd alleen dat grote rijk uit de oudheid was, en nu niet meer bestond. En toen keken verscheidene mensen met verscheidene opgetrokken wenkbrauwen in mijn richting en toen was het van " ..oh. :| FFFFFffffuuuuuuu".
|
Citaat:
|
Ik heb mijn potentiele vriendje toegevoegd op msn omdat hij nooit op school was. Ik vond het verbazingwekkend dat hij best wel open met me praatte en ik verbaasde mezelf door hem te laten lachen (in de vorm van "Hahaha XD").
En ook dat ik net zo nerveus was voor het hoi-zeggen als dat ik was toen ik een andere keer tegen iemand op msn zei "hoi ik ben verliefd op je". Lolz. |
Citaat:
|
oew oew oew, ik heb iets ontopics!
ik ging gisteren koken en ik had gewoon een recept van ah.nl geplukt. ik wilde een keer linzen eten, dus daar ging ik ook iets mee maken. opeens bleef mijn zusje ook eten, dus toen moest ik ook nog semi mn best doen en ik ging het zo maken en alles klopte, ook mijn eigen aanpassingen en het zag er mooi uit en het was fucking lekker. ik denk dat ik het zondag weer ga eten. :D |
ik verbaas me erover dat ik zo goed kan praten over mijn werk (op school, re: kunstaka) en dat ik ook meer voor mezelf opkom en meer durf enzo.
ik zit er zelfs aan te denken om naar amerika te gaan voor 9 weken. dat had ik niet van mezelf verwacht. en ik verbaasde me vandaag er ook over dat ik gewoon focking 3 uur lang heb kunnen lopen ZONDER pijn in mijn heup! :D |
en dat is echt geweldig!
|
Ik verbaas me erover hoe ik inmiddels al bijna 27 uur klaarwakker kan zijn.
|
Ik verbaasde me er laatst over dat ik na stond te denken over een artikel en ik naar aanleiding van een vak opeens veel meer in mijn opzet ging betrekken, en ik vroeg me af hoe er zo veel in mijn hoofd kon zitten terwijl ik niet eens wist hoe het erin was gegaan.
|
Ik kan goed mikken met viltstiften.
|
Mijn basiskennis voor geschiedenis is toch niet zo rampzalig als ik dacht.
|
Ik heb afgedongen toen ik een fiets kocht. :)
|
Door te praten met mijn potentieele vriendje op MSN en het best lekker liep en joy. <33
|
Dat ik nu al like 37 uur wakker ben.
|
Dat ik voor ieder schoolexamen nog geen half uur leer.
(niemand geloofd het, en iedereen denk dat ik overdrijf natuurlijk, maar het is echt zo). Ojah heb al 2 punten terug: 7,5 en 8,1 |
Dat wordt wat bij Nederlands.
|
Ik heb een rokje gekocht dat niet tot mijn knieën komt.
|
Ik ben op kamers gegaan zonder me er eigenlijk al te druk over te maken, terwijl ik had verwacht dat ik wel behoorlijk heimweeïg zou doen. Ik ben trots op mezelf :)
|
Ik heb me ongelofelijk snel aangepast aan mijn nieuwe leven.
|
Ik heb een succestopic geopend op Drugs&Alcohol, terwijl ik daar noooit kom! :eek:
|
Ik heb een 8.7 voor wiskunde gehaald!
|
Met mijn melige bui van vanochtend, waarbij ik heb zitten janken van het lachen om ongelofelijk flauwe grappen over een docent. :o
|
Ik heb net een telefoongesprek van 2 minuten in het Duits gevoerd zonder 1 keer 'ehh' te zeggen of op een andere manier te haperen. WTF, ik spreek opeens vloeiend Duits! Die man is goed voor m'n mondeling :D
|
Ik deed heel hip tegen een politieagent gister avond :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
toen ik die post erboven las, moest ik meteen aan jou denken, maar je had er al onder gepost :) |
Vijf tekorten opgehaald naar één tekort. (Y)(Y) En drie compensatiecijfers opgehoogd naar vijf compensatiecijfers. (Y)(Y)
|
Het is mij gelukt video's op een dvd te branden binnen een redeljike tijd.
|
Ik heb mijzelf heel erg verbaasd met het optijd inleveren van m'n letterkunde dossier vorige week. :cool:
|
Ik heb vandaag al m'n huiswerk gemaakt, alle teksten daadwerkelijk gelezen en de opdrachten als één van de eersten gepost op Blackboard :confused: (y)
|
Het vak dat iedereen het moeilijkst vond maar 2 uurtjes van tevoren geleerd en toch een 8 gehaald. Yaynshit.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10. |