Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=83)
-   -   crimineel gedrag poll (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1735878)

Felica 15-01-2009 16:45

crimineel gedrag poll

Ik ben bezig met een onderzoek en ik wou weten als je als crimineel mocht kiezen of je een jury of een rechter wou die besliste of je schuldig of onschuldig was welke zou je dan kiezen, waarom? En als je onschuldig was wie zou je dan kiezen?
Dus schrijf nadat je de poll hebt ingevuld even waarom je die keuze hebt gemaakt.

heel erg bedankt, jongens:)

wallflower 15-01-2009 16:49

Dat ligt natuurlijk maar net aan de misdaad die je ten laste wordt gelegd. Met schuldig of onschuldig zijn heeft dat weinig te maken.

Felica 15-01-2009 16:51

Citaat:

wallflower schreef: (Bericht 28748554)
Dat ligt natuurlijk maar net aan de misdaad die je ten laste wordt gelegd. Met schuldig of onschuldig zijn heeft dat weinig te maken.

Waarom denk jij dat het met de misdaad te maken heeft? Bij welke misdaad zou je dan een rechter willen of een jury?

Vinniebar 15-01-2009 17:16

't Is ook een 1-keuze poll, dus kan je niet voor zowel schuldig als onschuldig kiezen

Felica 16-01-2009 16:06

Citaat:

Vinniebar schreef: (Bericht 28748685)
't Is ook een 1-keuze poll, dus kan je niet voor zowel schuldig als onschuldig kiezen

ik probeer de uitspraak van J.C. MC Whorter te onderzoeken om te kijken of er een kern van waarheid in zit. Zij uitspraak luidt:The man with a just cause trusts and seeks the court. The man with a unjust cause trusts and seeks the jury. vandaar dat je niet de keuze wordt gegund om zowel voor schuldig als onschuldig de rechter of jury panel te kiezen.

McGrijns 17-01-2009 16:05

Citaat:

Felica schreef: (Bericht 28752785)
ik probeer de uitspraak van J.C. MC Whorter te onderzoeken om te kijken of er een kern van waarheid in zit. Zij uitspraak luidt:The man with a just cause trusts and seeks the court. The man with a unjust cause trusts and seeks the jury. vandaar dat je niet de keuze wordt gegund om zowel voor schuldig als onschuldig de rechter of jury panel te kiezen.

Je snapt dat door dit hier neer te zetten, het je resultaten beïnvloed?

Felica 17-01-2009 16:24

Citaat:

McGrijns schreef: (Bericht 28756246)
Je snapt dat door dit hier neer te zetten, het je resultaten beïnvloed?

Ik weet het, stom van me maar ik wou het Vinniebar even uit legen had er niet bij nagedacht

wallflower 17-01-2009 20:52

Citaat:

Felica schreef: (Bericht 28756292)
Ik weet het, stom van me maar ik wou het Vinniebar even uit legen had er niet bij nagedacht

Wat Vinniebar probeerde te zeggen was iets heel anders. Jouw vraag is wat je zou doen als je schuldig was, én wat je zou doen als je onschuldig was. In de poll kun je maar één van de 4 opties kiezen.

Tsili 17-01-2009 21:40

Ik heb gekozen voor schuldig, jury panel.

Als ik schuldig zou zijn aan bijvoorbeeld een verkrachting zou ik heel zielig kunnen gaan kijken en het achter me laten.

Felica 18-01-2009 10:28

Citaat:

wallflower schreef: (Bericht 28757247)
Wat Vinniebar probeerde te zeggen was iets heel anders. Jouw vraag is wat je zou doen als je schuldig was, én wat je zou doen als je onschuldig was. In de poll kun je maar één van de 4 opties kiezen.

oh, okey dan heb ik hem verkeerd begrepen, maar dat zag ik later ook maar ik kon het niet meer wijzigen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28.