![]() |
Wil iemand mijn vertaling (engels) nakijken?
2 Bijlage(n)
Hallo!
Voor mijn scriptie moet ik mijn samenvatting ook in het engels inleveren. Vanwege tijgebrek ben ik vandaag pas toegekomen aan de samenvatting, terwijl ik morgenmiddag mijn hele scriptie al in moet leveren! (geen zorgen, de rest van mijn scriptie is al wel af hoor!) Zou iemand de vertaling na willen kijken uiterlijk voor vrijdagmiddag 16 jan. om 15:00 uur?????? Je zou mij er erg mee helpen!!!!!!! Ik heb zowel de nederlandse als de engelse versie bijgevoegd!!!!!!! Mail mij op:mirandajager@hotmail.com Vr groet, Miranda Jager |
Jammer dat niemand even tijd had. Mocht er nu nog iemand zijn die mijn vertaling nog wil nakijken dan graag! Dit was nog een concept en ik mag nog een paar wijzigingen aanbrengen voor de definitieve versie. Deze moet eind deze maans ingeleverd worden.
|
ik wil hem nog wel nakijken..?
|
1 Bijlage(n)
Hoi Mira,
Ik heb het nog even nagekeken voor je. Het is natuurlijk nogal laat, dus ik hoop vooral dat je er voor de toekomst wat aan hebt. Ga er trouwens niet van uit dat alles wat ik schrijf perse goed is. Ik ben ook nog maar aan het oefenen op schrijven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26. |