![]() |
OMGWTFBBQ-topic! #7
OMG, een nieuwe.
|
Omg, een nieuwe!!
|
OMG, Missy opent een topic alleen maar om een topic te kunnen openen :eek:
|
OMG, dat doet ze wel vaker! :eek:
|
WTF, dat is niet waar!
OMG, heel soms eigenlijk wel. |
OMG, best vaak eigenlijk wel!
|
OMG, niet waar. Ik open tenminste topics. :p
OMG, nu ga ik eigenlijk offtopic. |
OMG :eek:
|
Ik liep snel langs deze prent die ergens aan de muur hing.
http://i6.photobucket.com/albums/y21...udeMan1667.jpg OMG, waren dat nou I-Phone oodopjes om die gozer z'n nek. Nee toch niet, pwnd :( |
OMG :|
|
Citaat:
|
omg, ik kom er echt na 4 jaar achter dat het nu wél 'frikandel' is, in plaats van 'frikadel'.
|
Of friggin' del.
|
OMG, ik heb een foto gevonden van het wanstaltige servies dat ik iemand cadeau heb gedaan bij een wanstaltige-dingen-uit-tweedehands-zaken-sinterklaasviering. Hij komt uit een livejournalcommunity waarin lelijke dingen uit tweedehandswinkels worden besproken en iedereen zit te roepen van omggghebbenplz. Hier:
http://pics.livejournal.com/gh4acws/pic/000864zf <33 |
omg missy heeft weer haar grijze 55x60px ava :D
|
Citaat:
Omg, er ligt weer ijs! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat Commando een klapmongool is weten we ondertussen wel, toch?
|
Dan mag ik toch nog wel OMG zeggen :mad:
|
WTF! Nu ik dit OMG topic zie heb ik opeens zin in BBQ.
|
Citaat:
|
ik dus ook niet. heb ik me vier jaar voor niets staan opwinden.
|
Een frikadel is een gehaktbal.
|
De makers van het Groene Boekje zijn ook een stel frikandellen bij elkaar.
|
Ontopic weer. :)
|
OMG, ik moet poepen!
|
omg wtf. papa van 13 die eruit ziet als 8 en mama van 15 :eek:
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage...cle2233878.ece |
^ Moet wel fake zijn. :o
Omg @ dit wsz topic. (n):D |
Citaat:
1) Waarom doen die kinderen aan seks 2) Hoe kan 't dat de boel al werkt bij zo'n jochie die de baard geneens in de keel heeft... |
Omfg :D (n)
Omg ik heb gesolliciteerd :eek: stage in de zomervakantie, in het gebouw naast dat waar ik de afgelopen maanden werkte ;x :bloos: huhu jeetje wat spannend |
OMG een van mn beste vriendinnen heeft een ontzettend heet meisje aan de haak geslagen. *trots* Ik zou er bijna bi van worden. :D
|
:D (y)
|
OMG ik heb voor het eerst in mijn leven in één keer in mijn eentje een zak chips leeggegeten. :|
|
Oef dat heb ik echt wel vaker gedaan :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OMG, mijn baas begon vandaag op de werkvloer plots te "zingen" toen hij voorbij liep: lalalalaLALALalLALALALALAAA!
*Iedereen kijkt om* Baas: "Zie je, het kán wel gezellig zijn hier! :D" Ik: :confused: |
Omg omg. Ons woordenboek mist een paar pagina's, dus toen ik wilde opzoeken of liefheid een woord was (blijkbaar wel, want het komt door de spellingscheck) en toen sprongen ze opeens van lichtsterkte naar liggen. OMGWFT.
|
OMG ik kan beter op psychologie gaan posten, zo veel gaat er mis. Allemaal niet onoverkomelijk, maar toch, ik zou wel weer wat gave positieve lieve makkelijke en mooie dingen in mn leven kunnen gebruiken.
|
Omg.
Een :aai:, thee en koekjes voor Quis! |
omg ik heb bijna 30k posts!!1@
|
OMG pijn is echt niet fijn :(
|
omg de kat speelde net met een GIGANTISCHE SPIN. echt megagroot. ik slaakte een gilletje en rende hard weg :'( nu durf ik niet zo goed meer in de keuken, want er zijn er vast meer where that came from :'( :'(
|
Mijn kat heeft ooit eens een spin achterna gelopen, eraan gesnuffeld en toen opgegeten :D
|
Omg, de piano is nog heel over gekomen ook. :D
|
Omg, ik zie eruit als een schaap! :Eek:
|
OMG, een gerimpelde Mr. T presenteert een thuiswinkelprogramma over de FlavorWave Turbo oven.
"But this meat is all frozen! I pity the fool who has to cut this down!" "It's all so juicy! I love it when a plan comes together, Darla!" :') |
Ja dat is echt genant briljant :d
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:41. |