![]() |
aankoop annuleren
Heb een tijd geleden 2x speakers gekocht en 1x midicontroller. Heb daarna weinig niks meer van dit bedrijf gehoord, kreeg wel melding dat de speakers binnen waren maar van de midicontroller tot op heden niets.. (dus ook niks afgehaald) Heb ze gemaild en gezegd dat ik van de koop af wil en dat ik al 225 euro heb betaald. Ze zeggen dat ze me hebben gebeld en ik juist niks meer heb laten horen. Heb onderhand al bij een andere zaak deze producten gekocht en thuis staan....
Iemand advies wat ik het beste kan doen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
in een winkel. op mn aankoopbewijs staat verder niks over het termijn waarin ik t moet betalen, iets over een levering ofzo. alleen een handtekening en de prijs. ik heb de spullen overigens niet ontvangen
|
Hoe lang is het geleden? Staat er een datum op de bon?
|
5 maanden geleden.
|
Je verhaal is nogal onduidelijk. Heb je nou wel of niet betaald? En wanneer heeft het bedrijf aangegeven dat de boxen er waren?
In principe kan je gewoon een brief schrijven dat het bedrijf is verzuim is geweest de boxen binnen redelijk termijn te leveren en dat je nu niet meer geinteresseer bent in het product. Je ontbindt de overeenkomst. Als je wel al betaald heb, wordt het lastig om je geld terug te krijgen als het bedrijf het er niet mee eens is. Anders ben je klaar als je een brief schrijft. |
Ik heb de helft van het bedrag betaald. Ik zou het overige deel betalen als zij de overige bestelling in huis hadden, daar heb ik nooit wat van gehoord. Van de speakers heb ik een maand na aankoop iets van gehoord. Maargoed... Naar dat geld kan ik dus wel fluiten?
|
In principe is het redelijk dat je alleen de speakers afneemt.
|
je kan bij wederkerige tekortkomingen, de verbintenis ontbinden. dus het kan.
|
nouja, als je 5 maanden wacht op je spullen is toch ook niet normaal. Als ik die shit niet in 2 weken had gehad was k al naar die shop gegaan en had mijn geld terug geëist. Nu ben je lekker laat.
Neemt niet weg dat je gewoon je geld terug moet kunnen krijgen/ de spullen alsnog moet afnemen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57. |