![]() |
Boek met echte liefde
Nee, dit hoort niet thuis in: 'ik zoek een boek maar ik weet de titel niet meer'.
Ik ben op zoek naar een boek naar een boek waar échte liefde en passie in voor komt. Dus geen romannetje, maar waar je de liefde echt kunt voelen. Enige tips? Bedankt. |
Turks fruit?:D Romeo en Julia? Ja ik weet niet zo goed wat je zoekt, geen romannetje duidelijk maar wel zware literatuur of chick lit achtig of iets er tussenin?
|
Turks fruit, dat zeker.
Elf minuten van Paulo Coelho. Oesters van Nam Kee (Kees van Beijnum). |
De waterspuwer van A. Davidson:)
Alhoewel het niet een standaard liefdesverhaaltje is, maar het gaat wel om echte liefde tussen twee personen:) |
voorbij de regenboog, van paul kusterman
't is dan misschien een kinderboek, maar gaat wel degelijk over échte liefde, alsjutmijvraagt :o |
Laatste boek van de Nar serie van Robin Hobb? :o
Lolita? :o |
Haha, laatste boek van De boeken van de nar? Geen echte liefde... Dan moet je de tweede hebben. ;)
|
Citaat:
Spoiler
|
Hm. Ja, misschien. Maar de tweede vind ik toch beter, omdat je dan echt heel erg meeleeft met Fitz. Persoonlijk ietsje. :P
|
Arthur Japin - Een schitterend gebrek
|
Het lijden van de jonge Wertjer van Goethe, maar dat gaat wel ver qua Passie.
Een heel vermakelijk boek dat mijns inziens echt over liefde gaat is Shantaram van Gregory Roberts. Ben je wel even mee bezig.. |
Norwegian Wood van Murakami, of Marte Jacobs van Tim Krabbé? Volgens mij gaat de helft van de wereldliteratuur over liefde dus zo moeilijk moet het niet zijn om iets te vinden.
|
Oesters van Nam Kee?
|
Don Quichote
La Divina Comeddia Graalromans die richting op :y |
Citaat:
|
Ondertussen het TS nog niets laten horen dus misschien is het handig als dat gebeurd? Zodat we weten wat je precies zoekt?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36. |