![]() |
Kok worden met VWO ?
Debiele vraag, maar kan dat ? Want ik zou graag een koksopleiding willen volgen, maar misschien kan ik dat niet kiezen met VWO, weetikveel :) Maar.. weet iemand dat :bloos:?
|
Volgens mij (ik heb even gegoogled) heb je daar geen specifieke opleiding voor nodig... En VWO is het maximale, dus het zou toch te gek zijn als je het daar niet mee kon worden. ;)
|
Jaah dat dacht ik ook :) Maar ik ken wat mensen die een koksopleiding doen/gaan doen en die doen vmbo ofzo, en toen dacht ik iets van.. misschien kun je met VWO alleen van die scheikundige en wiskundige en technische dingen worden ofzo xD haha :)
|
Dat zou wel heel erg zijn, niet? :P
Nee, volgens mij moet het gewoon kunnen. Anders vraag je aan je mentor of die dat voor jou eens wil uitzoeken, daar is hij/zij voor! ;) |
Oeeh ja goed idee, daar had ik nog niet eens aan gedacht :)
Dat ga ik dan eens proberen, heel erg bedankt nog (A)!! |
Dat kan gewoon hoor: het leuke van een VWO-diploma is dat je er juist alle opleidingen mee kan gaan doen (nou ja, je kunt natuurlijk niet meteen een universitaire master gaan doen zonder een bachelor, maar dat lijkt me logisch), mits je maar de juiste vakken kiest. Als je voor een opleiding op MBO-niveau kiest kun je zelfs met je overgangsbewijs van 3 naar 4 VWO al beginnen. Als je bijvoorbeeld voor de hogere hotelschool zou kiezen (HBO) moet je wel je complete VWO afmaken.
|
Oow daar ben ik blij om dan :) Bedankt voor de info =D !!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:30. |