![]() |
Wat voor dildo's / vibrator zijn er ?
hallo ,
ik ben een meisje van 14 en gebruik een pen ( ja een pen ) als dildo . maar ik ben wel is benieuwt naar iets anders. een ander voorwerp . weten jullie nog wat voor mij ipv normale dildo's en vibratoren |
Ik zou niet met allerlei huis- tuin en keukenvoorwerpen gaan werken hoor. Dat kan best schadelijk zijn. Gewoon een normale dildo kopen, je hoeft je nergens voor te schamen ofzo.
|
Ik heb wat vervelende berichten weggehaald.
Een pen is inderdaad niet zo verstandig, daarmee zou je je vagina wat kunnen beschadigen (kleine wondjes) en dat is niet prettig. Je kunt tegenwoordig bij verschillende winkels (zelfs de kruidvat en mediamarkt geloof ik) dildo's of andere attributen vinden. Als je dat vervelend vind zou je ook naar een seksshop kunnen gaan (en dan bedoel ik Christine le Duc, die van die ongure dingen ;) ) waar ze je vast wel kunnen helpen. Alleen ben je op zich nog wel wat jong. |
Ja je bent idd wat jong, bestel er een via internet ofzo :) Of zoek een vriend :P
|
gebruik je vinger zou ik zeggen of de achterkant van een aansteker ofzo dat deed mijn vriendin voor ze mij kreeg zij ze (ik vond het wel grappig) zij zei dat het wel lekker was :D of zoals men123 zecht zoek een vriend (is denk ik wel leuker:P
|
^
| moet je trouwens wel zo'n huishoud aansteker gebruiken die hebben meestal een vloeiende onderkant dat lijkt me wat fijner en die zijn langer dus kun je hem er verder in stoppen en beter beethouden |
Nee, pampeloerus. Ook dat valt onder dingen die je niet zomaar in je vagina moet stoppen. ;)
|
ok srry ik zal het ook tegen me vriendin zeggen nou verder weet ik het niet succes noch dan
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08. |