Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   X-Men Origins: Wolverine (2009) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1736472)

Rooster 19-01-2009 16:39

X-Men Origins: Wolverine (2009) & Magnet0 (2010)

http://www.imdb.com/title/tt0458525/
http://www.moviemachine.nl//images/e...20big%20sm.jpg
Wade Wilson/Deadpool (Ryan Reynolds), Remy LeBeau/Gambit (Taylor Kitsch), Logan/Wolverine (Hugh Jackman), Victor Creed/Sabretooth (Liev Schreiber ) en Silver Fox (Lynn Collins). In de film zijn nog meer mutanten te zien, zoals Beak, Agent Zero, The Blob, Weapon XI, Blackwing, Kestrel, Emma Frost en vast nog een aantal.

Ik keek er niet speciaal naar uit, maar de foto's zijn toch wel heel gaaf weer(y)
http://i170.photobucket.com/albums/u...olverine-1.jpg

Dinalfos 19-01-2009 17:05

Producenten, waag het niet om Deadpool te verneuken :nono::mad:

Carn 19-01-2009 18:49

Ik vond de trailer maar mwah. En wat moet Deadpool zonder masker?

Darko 19-01-2009 21:09

Dat schijnt nog te komen. Of nouja, iig las ik ergens dat het verminkte gezicht van Deadpool met cgi wordt gedaan.

Martiño 19-01-2009 21:30

Ik ben benieuwd. Wolverine is niet echt mijn favoriet, maar wat ik tot nu toe heb begrepen zit er genoeg "origin" van de rest van de X-men in, dus ik ga zeker kijken.

Giles 19-01-2009 22:03

Aaaaah ja ik ben een Wolverine fangirl. Dus dat ze het maar potdikkeme voor geen centimeter gaan verneuken.

Jeroenjeroen 20-01-2009 00:41

Ik kijk er hier zo naar uit.
De allerlaatste scene in de trailer had er van mij alleen niet in gehoeven :(

Vinniebar 20-01-2009 01:02

Ik zie net dat deze film al in 2008 uit zou komen, en Magneto dit jaar. Zal ook wel iets te maken hebben met die stakingen (?)
iig Om alvast in de gaten te houden, ook maar X-Men Origins: Magneto

Dinalfos 20-01-2009 07:18

Citaat:

Vinniebar schreef: (Bericht 28767855)
Ik zie net dat deze film al in 2008 uit zou komen, en Magneto dit jaar. Zal ook wel iets te maken hebben met die stakingen (?)

Het komt vooral door de overdreven studiobemoeienis met de inhoud van de film en de daaropvolgende creatieve bitch fight. Er moesten reshoots gedaan worden enzo.

RHCP_NAC 20-01-2009 08:08

http://nl.youtube.com/watch?v=M3d5Vm...eature=related
Omdat ik geen beeld krijg..Doctor Cox over Hugh Jackman :D

Maar ik heb er wel zin in, lijkt me wel een geinige film.

Rooster 20-01-2009 10:02

Citaat:

Vinniebar schreef: (Bericht 28767855)

Tja, Magneto heeft me nooit zo aangesproken,
en het is eigenlijk ook wel een zwaar verhaal.

Eye of Sauron 20-01-2009 10:14

Lijkt me gaaf.
Gambit was ook mijn favoriete X-man na Wolverine dus ik ben iig blij dat die erin zit. (doodzonde dat die ontbrak in de voorgaande films)

Reverend 20-01-2009 11:02

Gambit, eindelijk. Beter fokken ze het niet op.

DanielC 20-01-2009 18:03

Ik ben niet zo van die stripverhalen. Maar ik keek vroeger wel eens naar die t.v. serie, en Gambit vond ik toen wel cool. Ik vroeg me altijd af waarom die niet in die films zat?

Signy 20-01-2009 18:21

Citaat:

Dinalfos schreef: (Bericht 28764617)
Producenten, waag het niet om Gambit te verneuken :nono::mad:

Rooster 21-01-2009 09:52

Citaat:

DanielC schreef: (Bericht 28771111)
Ik ben niet zo van die stripverhalen. Maar ik keek vroeger wel eens naar die t.v. serie, en Gambit vond ik toen wel cool. Ik vroeg me altijd af waarom die niet in die films zat?

Hij zat in X2, heel kort, en dat is eruit geknipt.
Maar Gambit kwam er in de comics ook een stuk later bij.

Martiño 22-01-2009 20:52

Er zijn zoveel karakters uit de X-men comics die niet in de films zijn geschreven, dus het is ook niet zo vreemd dat hij er niet in zat (tot nu toe).

Dinalfos 28-01-2009 12:41

Voor degenen die niet weten wie of wat Deadpool is:

http://s280.photobucket.com/albums/k...8580403272.jpg

DanielC 28-01-2009 21:27

:')

Blaf 28-01-2009 22:38

Citaat:

Dinalfos schreef: (Bericht 28808718)
Voor degenen die niet weten wie of wat Deadpool is:

[afbeelding]

hij wist toch ook dat hij in een comic zat?

Dinalfos 28-01-2009 23:01

Citaat:

Blaf schreef: (Bericht 28812094)
hij wist toch ook dat hij in een comic zat?

Ja, hij kan inderdaad de vierde muur breken :y

Stevill 31-01-2009 17:49

Ben benieuwd. Hoop nog altijd op een Origins Colossus.

Martiño 02-02-2009 12:11

Citaat:

Stevill schreef: (Bericht 28825583)
Ben benieuwd. Hoop nog altijd op een Origins Colossus.

Ik denk niet dat Colossus een geschikt karakter is voor een Originsfilm, en ik zie het ook niet gebeuren, tenzij ze totaal inspiratieloos worden.

Stevill 02-02-2009 15:49

Ook valse hoop is hoop.

Martiño 02-02-2009 16:52

Toch jammer van je hoop dan. :p Colossus is lang niet zo bekend en populair als Wolverine (minder naamsbekendheid = kleiner gedeelte van het publiek dat zich voelt aangesproken door het karakter = minder winst = geen reden om film te maken), en ten tweede heeft Colossus lang niet zoveel backstory vanuit de comics in vergelijking met veel andere karakters.

Carn 05-03-2009 18:54

meteen alle moneyshots, maar goed.

http://www.usatoday.com/life/movies/...rly-look_N.htm

nieuwere trailer incl..cyclops?

Martiño 05-03-2009 22:03

Ik zag ook nog iets wat op Storm leek, en natuurlijk een jonge Emma Frost. Maar het was toch al wat langer bekend dat er ook cameo's waren van bekende X-men characters?

๏̯͡๏? 22-03-2009 14:14

volgens mij zit daken er ook in :o ik zag in een shot een kind met een rood vest aan en met dezelfde soort klauwen als wolverine, wolverine aanvallen.

edit - volgens wikipedia heeft daken een heel ander soort klauwen dan wolverine :o plus het feit dat ze al zon grote superhelden cast hebben lijkt het me een beetje onlogisch dat ze het hele verhaal van daken er ook bij gooien :o daken is de zoon van wolverine en zijn japanse vrouw btw

P.:NTIL 22-03-2009 15:46

Ik vond de eerste trailer enorm slecht, en ik beschouw het als een waarschuwing.

Giles 22-03-2009 20:07

O ik heb donderdag een trailer in de bioscoop gezien en godsjasje wat geiol. Maar ja, Wolverine fangirl hè. De grote fouten negeer ik maar voor wat Hugh Jackman screentime en ik ben erg benieuwd naar wat Gambit met z'n whip gaat doen.

Carn 01-04-2009 11:16

hah, de film is een maand voor de release al weer op de bekende plekken te vinden. Wat een flater van/voor Fox :D

Dinalfos 01-04-2009 11:25

Ja, maar het betreft hier een workprint. Dus absoluut nog geen final cut. En hij duurt ook 15 minuten korter dan de beoogde uiteindelijke speelduur.

Dus laat nog maar effe zitten :)

Andijvie 02-04-2009 09:59

Wel bizar dat zoiets gelekt kán worden, ook al is het niet de final cut...

Freyja 02-04-2009 11:25

Het kan me niet schelen hoe slecht de film is, als Jackman maar met enige regelmaat met ontbloot bovenlijf door het scherm huppelt (y) Maar ben ook benieuwd naar Gambit, ja.

๏̯͡๏? 02-04-2009 13:42

Quality: The quality is actually pretty decent. Before you watch this release, do consider the fact that it is an INCOMPLETE VERSION OF THE MOVIE! If you need the full experience of the film, then wait for the theatrical version. There are green screens and wires attached to actors and so on still visible in this workprint. Some CGI is also incomplete, such as backgrounds and cgi models. There are no missing scenes though which is great. In any case this is a super early release.

alle scenes zitten er gewoon nog in :eek:

Dexter_M 02-04-2009 15:31

Citaat:

Freyja schreef: (Bericht 29080768)
Het kan me niet schelen hoe slecht de film is, als Jackman maar met enige regelmaat met ontbloot bovenlijf door het scherm huppelt (y) Maar ben ook benieuwd naar Gambit, ja.

Die zitten er aardig wat in ja:)

En het is niet de complete film dit is de versie voor de reshoots dus die in de bioscoop komt is 15 minuten langer ongeveer.

Last night, a stolen, incomplete and early version of X-Men Origins: Wolverine was posted illegally on websites," so the studio begin their statement. "It was without many effects and had missing scenes and temporary sound and music. We immediately contacted the appropriate legal authorities and had it removed. We forensically mark our content so we can identify sources that make it available or download it."

Sidhe 03-04-2009 22:37

Citaat:

Freyja schreef: (Bericht 29080768)

:D

Mij lijkt het wel een gave film, eigenlijk. Ben benieuwd (y)

Carn 04-04-2009 01:24

republican army to the rescue!
http://www.aintitcoolnews.com/node/40652

Citaat:

I understand that this is damage control - the overwhelming word of mouth from this print is wretched. I've heard from fans that what they do to Ryan Reynolds' DEADPOOL is so abhorrent, that they wanted to know exactly who was responsible so they could KILL them. It was a jocular bit of hyperbole, I assure you - but the emotion was solid and real. They were pissed. I've seen fans declare, "Worse than X3" and I've seen them say, "Slightly better than X3".

Fox needed Positive word of mouth.

Now - I've been talking to John Palermo, one of the producers on the film - ever since this story broke. The word I've gotten is that the print you can see online is several months old - and is in fact the version of the film that drove FOX to spend untold millions on a couple of weeks of additional shoots. That things have been edited out and that even with that - the film now runs 20 minutes longer than that which you see online. That there was stuff they didn't like and they took aggressive and costly steps to correct that.

Carn 04-04-2009 01:27

Citaat:

Wolverine is basically a 2 hour episode of Heroes, only with less depth and more by-the-numbers plotting. It's that bad.
:D

๏̯͡๏? 06-04-2009 23:51

Citaat:

ik vind hem iets beter dan x3, maar deadpool..... nou ja het is gewoon geen deadpool laten we het daar op houden voordat ik kwaad ga worden :o :(
dat zegt een vriend van mij

Carn 23-04-2009 19:19

haha, de gelekte workprint is identiek aan de uiteindelijke versie qua scenes/runningtime/etc. epic fail van fox!

RHCP_NAC 23-04-2009 21:21

Ik vind het weinig bijzonders. Wolverine had een betere film mogen krijgen, zonde..Weer een gemiste kans om van een mooi karakter een bijzondere film te maken.

Signy 02-05-2009 21:58

wat een bull!
ik vond de film gaaf :)
ik was nooit zo'n wolverine fan maar ben nu om! *O*

Carn 02-05-2009 22:26

Jezus, dan weet ik niet waar jij blij van wordt :s Ik vond het echt een aanfluiting, met een onlogisch plot wat nergens op sloeg, slecht script, magere performances (Schreiber maakte er nog wat van tho), Deadpool die verkracht wordt en ontzettend slechte FX (vooral bij het eindgevecht). De film krijgt van mij een 4,5/10.

White Trash 03-05-2009 15:12

Saai inderdaad.

Carn 03-05-2009 18:03

Citaat:

RHCP_NAC schreef: (Bericht 29160112)
Wolverine had een betere film mogen krijgen, zonde..Weer een gemiste kans om van een mooi karakter een bijzondere film te maken.

Idd, ipv de botte houthakker valt er nu weinig van te maken.

heh:
"I think we should probably found some sort of post-traumatic stress organization for comic geeks who saw 'Wolverine.' We could sit in circles and share our feelings, and maybe knit or do other calming exercises. I think we could really help a lot of people through what's going to be a very difficult coping -- and, eventually and hopefully, healing -- process."

"As the final credits rolled, I half-expected Tim Curry to pop up and say, 'But here's what really happened.'"

geen punt :| 03-05-2009 21:49

Speelt Cyclops niet mee? :(

Martiño 03-05-2009 22:07

Ik vond de film an sich nog best aardig, maar er zitten gewoon te veel karakters in die gewoon niks toevoegen aan de plot.
Wolverine kwam me wat te tam over, hij had wel iets wilder gemogen. De relatie tussen Silverfox en Emma vond ik nutteloos, het is duidelijk dat ze die verzonnen hebben in een poging om de fans te plezieren. Beter hadden ze gewoon een anonieme mutant kunnen verzinnen.
Hetzelfde geldt voor Cyclops, Gambit, etc., de personages worden nauwelijks uitgewerkt, en voegen daardoor niks toe. Ze doen allemaal hun trucje, maar daar houdt het ook bij op. Het lijkt er op dat ze gewoon maar een blik personages hebben opengetrokken om meer mensen mee naar de bioscoop kunnen trekken.

Spoiler

niña 04-05-2009 21:44

Ik had medelijden met Deadpool, godsake Deadpool!

En er mochten wel wat minder closeups in van Wolverine in extreme woede/verdriet/beestachtigheid. We get it.

Sabretooth was dan veel toffer. Zap de neger ook wel, net zoals de Blob. Silverfox droeg 0,03% bij en als we toch een dozijn kindermutantjes er in gooien, introduceer ze dan database style a la X2

EN OMG WAT HEBBEN ZE GAMBIT AAN GEDAAN :mad::mad: Ik ga al mijn comics opgraven en terug denken aan de mooie tijd toen het nog geen fag was die met wapperende armpjes weg rent.

Dit had zoveel meer kunnen zijn ;(

Martiño 04-05-2009 23:57

Ik snap niet waarom ze Silverfox er in hebben gedaan. De krachten van de mutant is imho ook een onderdeel van het personage. Verzin dan een ander personage in plaats van dat je een andere vage mutantenkracht verzint en die alleen maar aan de naam van een bekend personage koppelt. Of beter nog, doe wat meer werk en zorg dat je personage wél klopt. :rolleyes:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12.