![]() |
a saai/d saai #502
|
Huhu ik zat net bij het tentamen naast de ecnelis-look-a-like.
|
.
|
Yes, nieuwe stoelen.
|
Jow moatjes
|
Ik vind dit een stomme titel, want stomme band.
|
(y) Voor de stoeltjes van Kazet.
Ik kan echt geen nee zeggen tegen die ventjes die op straat lopen te smeken of je donateur wil worden. Er liep dus zo'n jongen op me af. Begint ie een heel lulverhaal over proefdiervrij. Gaat ie zijn formuliertje halen. Of ik het even wou invullen. Uiteindelijk heb ik maar gezegd dat ik niet geïnteresseerd ben. Toen was ie niet zo lief meer. 'Ja, als je dat in het begin zegt. Dat scheelt mij weer tijd. Tot ziens.' De volgende keer ga ik gewoon zegen dat ik al donateur ben. |
ja, had iemand anders maar sneller moeten zijn. ik wilde even het gebrek aan saai in de vorige titel compenseren. :boos:
|
Er stond wel saai in de vorige titel!
|
En hoi! Trouwens. :o
|
ja, maar eerst niet!
en hoi ;) ik ga zo echt wandelen *O* |
Ja en dat was de nieuwe reeks!
|
Waar ga je naar toe wandelen, sterrenmeisje?
|
Dat soort mensen zijn altijd irritant. Ik rende een keer door de winkelstraat voor een spel en toen ging er iemand met me mee rennen en vragen of ie wat mocht vragen enzo. :confused:
|
ik vind de titel leuk
|
De stoelen waren 25 euro, geen idee of dat een goede deal is maarja!
|
:D Kazet zit al een kwartier in z'n huis naar z'n stoelen te staren. [/Paranoide]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tsk.
|
In Thailand kochten mijn ouders een schilderij, de verkoper wilde er eerst 12500 baht voor hebben (is ongeveer 270 euro), maar we hebben 'm gekocht voor 1100. :D
|
Citaat:
|
Ja, dat zou mooi geweest zijn. (Y)
Het jammere is dat het inlijsten van zo'n schilderij duurder is dan het schilderij zelf. |
Kazet doet nu net of hij heeft lopen onderhandelen maar dat was ik jongens, ik heb het woord gevoerd met die verkoper en dankzij mij waren ze 25 euro.
|
:D:D
|
Citaat:
|
:D
|
breaking my balls here, mike
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
herkenning!
|
|
Jezus wat een kuttentamen. De helft van het tentamen had niets met de stof te maken.
|
Pip vindt Maria Bethânia geen mooie muziek!
|
Ik vind Have a Nice Life wel leuk. :)
|
Ik ook wel.
|
Holy Fucking Shit: 40,000 is mooi. <3
|
Ik denk dat "Earthmover" het beste nummer van de cd is. Daarnaast heb ik nog "Bloodhail" en "I Don't Love" op mijn mp3-speler staan.
|
Kun je foto's alleen maar toevoegen met een extern programma?
|
Citaat:
|
Je hebt toch URL nodig van de foto? Op mijn pc heb ik die niet.
|
Tijd voor Obama.
|
Citaat:
|
Haha ik snapte de titel eerst niet http://deslyxie.nl/forum/images/smilies/para.gif Maar nu wel hoor ;x :cool:
|
Citaat:
|
Ik kijk ook obama via een live stream.
|
ik op tv :cool:
|
www.photobucket.com , toddish.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28. |