![]() |
Bang
ik smeed hele plannen
maar ik doe niets hele gesprekken voer ik in mijn hoofd plannen, veroveringen, daden maar ik doe niets ik ben bang bang om te falen bang om nog meer te verliezen bang, om nog meer kapot te maken |
Je moet echt niet bang zijn... Dit gediggie is echt een kijk in je hoofd...
En je moet je niet schamen voor alles wat er ooit gebeurd is, echt niet... Ik weet nu hoe het is om je kwijt te moeten raken en dat laat ik echt niet meer gebeuren hoor...!! |
Nou, ze willen niet echt joh...
|
bang das iets wat niet nodig is zegt iedere boerenlul okee maar wat kan je dr mee ik ken het gevoel maar het is ook iets wat je alleen met jezelf kan overwinnen dat kan ook en dat lukt je ook wel kost alleen tijd en ervaring en leer je kan altijd een keer een tegenslag krijgen en die krijg je ook nog genoeg maar da geeft niet dr is altijd een weg omhoog klinkt gek maar kijk maar naar aandelen die gaan ook omlaag of omhoog je blijft als het goed is alleen op een bepaalde hoogte steken..
verders een mooi gedicht ook goed in elkaar gezet vind ik Groetjes EDwin |
ilz, dank je. ik zou echt niet weten wat ik zonder je moet...
|
Citaat:
dank je in ieder geval dat je het gedicht mooi vind |
Citaat:
Heej, het gaat echt wel goedkomen... Maar vooral blijven dichten hoor, is een heel mooie manier om te zien wat er in je omgaat wat je misschien niet uit durft te spreken... En je doet het echt heel goed...!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02. |