![]() |
Hoofdtelefoon
Hey,
Ik heb jarenlang de oordoppen van Sennheiser gebruikt om muziek mee te luisteren, maar ik overweeg nu toch een hoofdtelefoon. Ik zoek een hoofdtelefoon van goeie bouwkwaliteit, uiteraard uitstekend geluid met een prijs tot 100 euro. |
Bol Bol Bol.. bol.com
|
Ik heb niet heel veel ervaring met koptelefoons. Ik koop altijd de goedkoopste oordopjes van Sony en vervang die zodra ze stuk zijn. Voor echte kwaliteit zou ik voor Senheisser gaan.
|
Ik ben tevreden van mijn Senheisser HD202, en ik geloof dat ik er indertijd een 25 euro voor betaald heb. Niet de mooiste hoofdtelefoon, maar wel goede kwaliteit voor een lage prijs.
|
creative fatal1ty, ook 25 euro en ik vind hem wel goed :)
|
Headphone.com zegt:
The only headphone that really jumps out at us at this lower pricepoint is the Sennheiser HD485. This large, lightweight 'economy' headphone is designed for soon-to-be or newcomer audiophiles who want their music right between their ears. It hits the nail squarely on the head -- for the price. These open cans have a fairly big bass response but still retain good tonal balance throughout the entire frequency range. Oh heck, even the classical longhair on a budget could potentially love these with a nice HeadRoom headphone amplifier maximizing the HD485's sonic performance! http://www.bol.com/nl/p/elektronica/...024/index.html En dat voor 84 euro! |
Sennheisers zijn inderdaad erg goed qua geluid. Gaan wel erg vlug stuk.
|
ik heb een philips SHP2700 die is ook heel erg fijn kost rond de 80 euro geloof ik, sluit goed af en geluid is topper.!
|
Boeiend als ze stuk gaan, 2 jaar garantie! Ik ruil mijn in-ear dopjes van Sennheiser ook om de zoveel maanden gratis om voor nieuwe :')
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34. |