![]() |
"Kijk mama, zonder referentie!"-paintbattle
Na het zien van deze site, waar twee illustrators een wedstrijdje deden wie het beste uit het hoofd een bepaald dier kon tekenen, besloten een vriend en ik dat we een zelfde soort paint-battle zouden houden via MSN!
De regels: - Om de beurt noem je een (al dan niet exotisch) dier - Teken uit je hoofd het genoemde dier (dus zonder foto's/referentie!!) - Max. 5 minuten, maar zo snel mogelijk - Het gaat om herkenbaarheid, dus de kenmerken. Tekentalent komt op de tweede plaats - Na het plaatsen van de tekening(en) zoek je een foto van het dier ter vergelijking Dit kwam eruit! Linkerkolom is de vriend, midden ben ik en daarnaast de foto van Google. http://www.colincramm.com/no-ref-battle_zondernamen.jpg Doel van dit topic: ik daag jullie uit eens hetzelfde te doen met iemand die je kent en het resultaat te posten! Mag natuurlijk ook met iets anders dan dieren, als het maar variatie heeft ;) En geef commentaar op andere paintbattles (wie heeft er gewonnen in onze battle? Wij kwamen na onderlinge discussie uit op 7-7, elk 4 dieren gewonnen en 3 dieren gelijkspel) :D |
hoe tof is dat wel niet! :y Moeilijk om te beoordelen trouwens, vaak vind ik ze allebei lijken, maar is de stijl gewoon anders. En bij de toekan bvb lijkt het plaatje links het best op de toekan qua kenmerken etc., terwijl ik toch in rechts als eerst een toekan herkende. Moeilijk, moeilijk, maar:
van boven naar beneden: R, L, L, R, L, R, R, L, L, R, L |
te vet. :D <3 dat middelste zeepaardje :bloos: (y)
|
ohhh wat leuk! :D
ga ik straks eens op school proberen, mits ik er aan denk |
Ja echt geweldig! Vind het ook moeilijk te beoordelen. Vaak lijken ze allebei wel, alleen is het gewoon... anders :P Ik vind die bizons wel echt briljant :D
|
Omfg die bizons jezus :D
Dit is leuk ja (y) Waarin deden jullie het? Opencanvas? Ik wil wel een keertje meedoen als ik eindelijk es een avondje vrij heb en mijn tablet bij de hand :D Wij moesten dit trouwens ook eens doen bij illustratie, maar dat ging dan niet alleen om dieren maar ook 'teken uit je hoofd een scooter of een putjesschepper of een brandweerwagen' :D Leverde ook heel briljante dingen op. |
Citaat:
@ Pannekoeketrut: Mine! :cool: @ Poeperd en Freyja: ja, die bisons waren echt ZO verkeerd :D Ik dacht nog: volgens mij hebben we een yak getekend, maar zelfs dat was het niet. Blijkt het nog het meest te lijken op een oeros. Waar komt dan toch al dat haar vandaan in mijn verbeelding?! We deden het btw gewoon in MSN, handgeschreven berichten ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21. |