![]() |
Hoe woon jij?
Woon je nog bij je ouders, heb je met een paar vrienden iets gehuurd, woon je samen, op kamers of op een andere manier?
Bevalt zoals je nu woont goed, of ben je toch op zoek naar wat anders en waarom? Ik woon zelf al een aantal jaar op kamers en het bevalt me prima. Heb ondertussen een kamer van bijna 30m², een relaxt grote woonkamer, fijne huisgenoten en het is zelfs relatief schoon :) |
Niet op kamers, maar op een studio. :p Ga wel nog regelmatig naar huis. ;)
|
Samen met m'n echtgenoot, in een huis *O*
|
Bij mijn ouders.
|
In een eigen woning. Maar die optie staat er niet bij. :confused:
|
Bij mijn moeder & zusjes (Y).
|
Op mezelf op een kamer.
|
Citaat:
Ik woon op kamers. |
op kamers!
|
Citaat:
|
Bij mijn ouders
|
Anders, namelijk een ruim en luxueus appartement zoals mijn yuppenstatus vereist.
|
Ik woon in mijn eigen huis, in mijn eentje... maar die optie staat er niet bij :'(
47m2 helemaal voor mij alleen, whoohoo :D |
studio 50m2, geld moet rolleeeeeeh.
|
Ik woon op kamers, maar dan wel met mijn vriendin. En nog een gewone vriendin. En vanaf morgen nog met iemand die we nog niet kennen. Voor het gemak houd ik het er maar op dat ik gewoon op kamers zit;)
|
Ik heeft een huis en verhuur kamers onder want het is gezellig en goedkoper :)
|
Bij mijn ouders.
:D |
Ik woon op kamers, en dat bevalt prima :)
|
Ik woon op kamers, maar woon dus tegelijkertijd ook samen met mijn vriendin.
Voor de rest woont Stefenootje hier en nog een verloofd stel. Met Lieke en Stefenootje vind ik het heel gezellig. Met de andere wat minder. Dat meisje is namelijk heel dom, wordt gauw boos (ADHD noemen ze dat) en die jongen is erg agressief, maar kan aardig zijn. |
Citaat:
|
Ik woon in een 3 kamer appartement. Mijn vriend woont hier officieus ook.
|
Bij pa en maaaa en broer
|
op 'kamers' in een studio (y)
|
K kan niet wachten om samen te gaan wonen ;)
|
Ik woon bij m'n ouders. Vorig jaar wel een half jaartje op kamers gezeten vanwege stage maar dus nu weer terug :)
|
"Op kamers": in een plastic doos.
|
Citaat:
|
Ik huur een kamer in Utrecht in het huis van de pa van een vriendinnetje. Zij woont er dus ook, haar broer en nog een andere jongen. Erg gezellig, over het algemeen. :)
In Cambridge woon ik op college accomodatie (op campus zeg maar). Ook een kamer, maar dan met eigen badkamer en gedeelde keuken met vijf anderen en gedeelde woonkamer met negen anderen. |
Op kamers in Utrecht met vier andere meisjes. :)
|
Op kamers
Offtopic: Citaat:
|
Ik woon met 14 mensen in een heel gaaf studentenhuis.
|
ik woon samen met m'n vriend in ons eigen appartement
|
Op kamers in Utrecht. <3
|
Citaat:
|
Mijn vriend en ik wonen samen in een huisje.
|
Ik woon op kamers in Rotterdam, al sinds m'n 18e. Ik ben nu wel op zoek naar een eigen flatje/appartementje voor mij en mijn vriend maar het is niet heel makkelijk om iets betaalbaars te vinden in de Randstad.
|
Anders: ik huur via de woningstichting een appartement (flat). Dit is even duur als een kamer particulier huren, vandaar! Enige grote nadeel is dat ik niet woon in de stad waar ik studeer. Ik kan overnachten bij medestudenten na een borrel, maar dat doe ik toch minder snel.
|
Ik woon samen met mijn vriend in een koopappartement.
|
Op kamers in Utrecht
|
Op kamers, met op dit moment 3 huisgenoten.
|
Op kamers, met euh... technisch gezien 6 huisgenoten, maar bij een woont een (gewone) vriend in, en het lesbische stelletje is momenteel opgesplitst in twee lesbische stelletjes dus eh. Beetje vol. En het huis is altijd viezig. Maar mijn kamertjes zijn leuk <3
|
Op kamers, met 1 huisgenootje. :)
|
Op kamers, met twee huisgenootjes.
Ik vind het heerlijk, vooral sinds een asociale huisgenoot is vervangen door een heel lieve. Nu is het hier gezellig en schoon. (y) |
samen met een vriendin/collega in een appartement
|
Ik woon samen met mijn vriend in een drie-kamer-appartement (flat). Bevalt prima, voorlopig niet op zoek naar iets anders.
|
op kamers, alleen
|
In een flat meestal alleen, maar momenteel woont me nichtje tijd bij me.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, hoezo dan? |
Ik woon nog bij mijn moeder, maar mijn vriend en ik zijn hard op zoek naar een appartementje. Alleen duurt het zolang tegenwoordig via de woningstichting.. :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:19. |