![]() |
Pinkpop 2009
Zoals de traditie het voorschrijft vind er dit jaar wederom een Pinkpop plaats, de 40e editie. :)
Een grote naam (echt niet verwacht) is dit jaar een van de hoofd acts. Depeche Mode (electro pop uit de jaren '80) is ook van de partij. Best wel vreemd dat 'oudere' bands en artiesten het anno 2009 nog steeds goed doen op festivals. Bron: LD Bruce Springsteen en de E-Street Band is de hoofdact van de jubileumeditie van Pinkpop. De Amerikaanse rocklegende geeft Pinksterzaterdag 30 mei een volledige show van bijna drie uur op het Megalandterrein in Landgraaf. De voorverkoop voor de veertigste uitvoering van het oudste onafgebroken muziekfestival van Europa start zaterdag 7 maart. Voor festivaldirecteur Jan Smeets is Springsteen de grootste artiest die hij in 40 jaar Pinkpop naar Limburg heeft gehaald. "Een droom is uitgekomen. Zijn komst zal voor veel mensen een grote verrassing zijn. De naam van Springsteen is tot nu toe niet genoemd in lijstje met potentiële bands en artiesten." Smeets moet veel geld neerleggen om The Boss naar Landgraaf te halen. Het exacte bedrag geeft hij niet prijs - "dat is het geheim van de smid" - maar aangenomen mag worden dat Bruce Springsteen een groot deel van het budget van vier miljoen euro wegsnoept. De gage die hij ontvangt is waarschijnlijk meer dan een miljoen euro. |
nu al een kut line-up
|
vet, bruce spingsteen en depeche mode, denk dat ik wel ga dan!
|
Hmm Depeche Mode ...beetje jammer Maar Anyway-O-
*O*BORN IN THE USA*O* |
Citaat:
|
je vergeet the kooks en placebo
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het niet in de examens viel was ik gegaan :( |
line up is nog best ok maar ik baal dat Elbow op zaterdag komt... als al het leuke op 1 dag kwam was het een krappe voldoende geweest en was ik die dag gegaan. Nu niet.
|
Las net dit in de krant, bron : LD
http://www.limburger.nl/apps/pbcs.dl...890591659/1056 Programma jubileumeditie Pinkpop Zaterdag 30 mei: Bruce Springsteen & The E-Street Band, The Killers, Chris Cornell, Elbow, Me First and the Gimme Gimmes, Kings of the Day, Just Jack. Zondag 31 mei: Depeche Mode, Placebo, Madness, Volbeat, Milow, Keane, James Morrison, Maria Mena, De Staat, Pendulum, White Lies, Kyteman’s Hiphop Orkest. Maandag 1 juni: Snow Patrol, Anouk, Franz Ferdinand, Amy MacDonald, Novastar, The Kooks, De Jeugd van Tegenwoordig, Shinedown, The Ting Tings, Katy Perry, Billy Talent, The Script, The All-American Rejects. |
Beetje teleurstellende toevoegingen tegenover wat al bekend gemaakt was. Iig komt Anouk niet... OH WAIT
|
|
poepprogramma en toch al 45.000 kaarten verkocht. :confused:
|
Citaat:
Bovendien moeten er volgensmij nog 8 artiesten aangekondigd worden dus wellicht komt er nog iets wat zelfs jij kan waarderen :D. |
:D
ik heb het wel gehad met pinkpop na 10 jaar. mijn papa, zus en broertje gaan wel hahaha |
Vorig jaar was 't programma veel vetter :\ Anders zou ik gegaan zijn
|
Ik heb VIP (gratis kaartje en gratis drank), maar line-up boeit me ook niet echt. Placebo, White Lies, Novastar, De Staat, Elbow en Madness wil ik (nog wel) een keer zien. Doe anders Moby er eens bij ofzo :)
|
Citaat:
Ik heb het kaartje voor pinkpop maar gewoon gekocht omdat ik hoorde dat ze zo snel werden verkocht. Als straks blijkt, als de overige 8 artiesten bekend zijn gemaakt, dat alsnog maar weinig vrienden er heen gaan denk ik niet dat ik moeite heb mijn kaartje te verkopen ;). Ik vind het programma zelf ook wel wat teleurstellend, in ieder geval voor mij persoonlijk de minste in de afgelopen jaren. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |