![]() |
Welk dier, voorwerp, stof of ander fysiek ding zou jij graag zijn?
'Het hele heelal' of 'alles wat er bestaat' telt niet. Anders zou ik dat ook wel doen, maar dat is gewoon flauw. Het zijn teveel dingen. De hele aarde zijn mag ook niet, want die bestaat ook uit teveel dingen. Maar andere planeten mag je wel zijn, als je wil. Je moet wel specifiek zeggen welke planeet, want gewoon zeggen 'een planeet waar aliens zitten want dan kan ik kijken hoe zij leven' is een beetje saai. Een zon of andere ster mag je ook wel zijn, maar dan wederom wel een specifieke.
Ik zou graag water zijn, want dit: Paranoide - [the central scrutinizer] zegt (3:15): Het is zo gaaf dat je in de bergen overal kleine waterstroompjes hebt. Dan kijk je ernaar en je hebt zoiets van 'Awww, jij komt helemaal uit die hoge dingen daar en je gaat helemaal naar beneden en dan eindig je samen met al je beekvrienden bij mij in Amsterdam als de Amstel.' Julius; perazine.livejournal.com zegt (3:15): hahaha, ja Julius; perazine.livejournal.com zegt (3:15): dat is een bijzonder gegeven Julius; perazine.livejournal.com zegt (3:15): waar al dat water vandaan komt Julius; perazine.livejournal.com zegt (3:16): maar ze eindigen natuurlijk niet in de amstel Julius; perazine.livejournal.com zegt (3:16): want daarna gaan ze weer terug naar de bergen Paranoide - [the central scrutinizer] zegt (3:16): Ja, uiteindelijk wel. Maar dan komen ze weer teruggggg. Paranoide - [the central scrutinizer] zegt (3:16): De hoeveelheid water op aarde is altijd constant geweest. Paranoide - [the central scrutinizer] zegt (3:17): Dat is ook raar. Paranoide - [the central scrutinizer] zegt (3:17): We hebben nu hetzelfde water als in de prehistorie. Paranoide - [the central scrutinizer] zegt (3:17): Als je nu een glas water pakt dan is het 't zelfde water als die in een rivier waar een bever ten grootte van een grizzlybeer ooit zijn dam heeft gebouwd. Paranoide - [the central scrutinizer] zegt (3:18): Dat water is ook in een dinosaurusbuik geweest. Paranoide - [the central scrutinizer] zegt (3:19): Ik zou wel graag water zijn, dan wist ik alles wat er gebeurd is. Volgens mij is het ook heel gezellig om water te zijn. En je kunt dan soms ook vliegen/zweven en allerlei gave dingen zien en je kunt patsen met dat al het leven is ontstaan (in en) uit jouw aanwezigheid en soms word je even iets anders als je aan een stel andere moleculen gaat hangen. Dan maak je even onderdeel uit van een prehistorisch gaaf beest of van een mens of een gave plant, waardoor je ook dingen kunt zien die je niet meekrijgt als je gewoon in een rivier zit. Je kunt dan ook niet dood, als mensen je proberen te verbranden of dood te vriezen doe je gewoon 'haha sukkels ik word wel waterdamp' of je gaat chillen als ijsblok. En als mensen je proberen neer te steken heb je zoiets van 'wat is dit voor butjesstreek, ik ga wel aan je zwaard zitten en dan gaat het roesten hahaha'. Op zich mag je ook wel een natuurkundig verschijnsel zijn, zoals warmte of de zwaartekracht. Maar dat is een beetje vreemd. [edit] Voordat Kazet heel pragmatisch komt met 'ik wil zwaartekracht zijn, want dan wist ik waar ik door veroorzaakt werd en daarna zou ik terugveranderen en een boek schrijven over mijn werking en dan zou ik een Nobelprijs innen en ah ah ah' - je blijft wel voor de rest van je leven dit ene ding. |
Een hamer :mad:
|
tvp'tje
|
Een vogel.
|
Jullie moeten wel uitleggen waarom, anders is er niks aan :nono:
|
God, dan zou hij tenminste bestaan.
|
Een tattoo van Chris Carrabba.
|
Ik denk dat ik wel graag een mooi bibliotheekboek zou willen zijn. Al die mensen die je dan meemaakt, en huizen die je ziet en al die mooie dingen die in je staan beschreven doorgeven aan mensen. Ja, dat lijkt me wel wat. Ook al zou niemand me lezen, dan zou ik bij mezelf denken "nou en, ze weten niet wat ze missen!". En genieten van de rust en die typische bibliotheeklucht. :y
|
Ik zou wel een sigaret willen zijn. Kijken hoe de stemming is als het pakje open gaat. Of ze dan allemaal 'kies mij, kies mij!' schreeuwen, of juist proberen weg te komen, maar dat dat niet gaat omdat ze zo dicht opeengepakt zitten. En geen benen hebben.
|
De computer van Para. Gewoon, omdat ik dan snel ben, veel leuke spelletjes doe, vaak gebruikt wordt, er grappige plaatjes enzo te zien zijn. ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eigenlijk zou dat wel dé oplossing zijn als het waterpeil stijgt. Maar dat is weer een ander onderwerp. :P
|
Citaat:
|
Dat is te moeilijk voor een simpele scholier.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op dit moment zou ik wel heel graag een verwarming willen zijn.
Edit: oja, OMDAT het zo gruwelijk koud is hier ;\ |
Een kernexplosie. Ik weet niet hoe dat zou moeten, maar ach. Dat lijkt me een bizar gevoel, zo'n allesvernietigende VOEF.
|
ik zou soms wel graag gewoon niets willen zijn. dat lijkt me best rustig. de hele dag lekker niksen.
|
Een BH, dan kan ik de hele dag aan tieten zitten. Het moet wel een BH zijn met een grote cupmaat, anders is de lol er natuurlijk snel af.
|
Een vulpen, want:
- Ik reis met mijn 'baasje' mee in een gezellige warme pennenzak. (Het mag wel geen te grote zijn & er mag niet teveel inzitten :) ) - Ik schrijf allemaal interessante dingen op. (Hopelijk doet mijn baasje dan wel een interessante studie :p ) - Ik zie heel veel plaatsen - Aangezien ik hervulbaar ben, ga ik dus heel lang mee. En uiteindelijk word ik aan de kleinkinderen gegeven. En dan begint alles weer van voor af aan. |
Het liefst wat ik nu ben gewoon :D.
Maar 'n dagje een vogel zijn lijkt me ook wel leuk :D. |
Citaat:
|
Een ketting of ring of ander sieraad dat van generatie op generatie overgaat. For obvious reasons: geschiedenis op micro niveau kunnen volgen kunnen volgen.
Een goede kop koffie lijkt me ook wel wat, omdat je dan net even dat kleine geluksmomentje in iemands dag kunt zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oeh, een sleutelbos zou ook leuk zijn. Dan zie je ook allemaal plekken en mensen raken je weleens kwijt en raken ze vreselijk gefrustreerd en dan zit jij in een hoekje te grinniken, hihi, ik zit hier.
|
Leuk topic :D
|
Ik zou een pixel op forum.s.com willen zijn.
|
Citaat:
(je moet wel tegen een stukje techno kunnen :p) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik zou wel aids willen zijn. Eerst jarenlang ongemerkt in apen rondzweven en hun natuurlijke habitat bestuderen, in afwezigheid van semi-stoere discovery mensen en geflipte fotograven. En dan een keer een reisje gaan maken, en in een mens terechtkomen. En dan precies zien wat de overeenkomsten en verschillen tussen die apen en mensen zijn, dan snap ik meer van de origine van het menselijk brein dan het grootste evolutiebiologie-genie.
Vervolgens ga ik een reisje om de wereld maken. Ik kom in miljoenen verschillende huiskamers in honderden landen. Eerst word ik ervan beschuldigd een faghag te zijn, maar al die drama om die relnichten heen is natuurlijk alleen maar mooi om te observeren. Dan wordt duidelijk dat ik geen seksuele voorkeur heb maar wel op iedereen over wil springen met wie ik in contact kom, of dat nu junks zijn die naalden met mij op zich naar binnen werken, homootjes die in een steeg onbeschermde seks hebben, of burgerlijke types die een keertje een seksuele uitspatting ondergaan hebben en niet weten dat ze besmet zijn. En niemand kan me lekker uitroeien, want ik blijf lekker muteren. Uiteindelijk word ik wel wat afgeremd, maar dat maakt me niets uit want tegen die tijd zit ik lekker op mijn luie reet mensen met mij in zich te observeren. http://blog.banjig.net/files/user_up...h_561db385.jpg |
Ik zou wel een mooi meisje willen zijn. Er is zoveel meer voor meisjes dan voor jongens. Ik zou het geweldig vinden. Leuke kleertjes kopen etc. en me helemaal uitleven. Maar niet met jongens btw. Ik sterf wel eenzaam maar kan me niet schelen, de eerste 30 jaar ga ik gewoon uit mn dak. Daarna zoek ik wel weer een ander doel in het leven.
|
Citaat:
|
ik zou de mascara die in een tester zit in de winkel willen zijn. Dan ga ik op de wimpers van heel veel mensen, en kan ik op heel veel plaatsen tegelijk zijn, en alles meemaken wat mensen doen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09. |