![]() |
KoRn fan!!!!!!!
Ik ben in hart en ziel KoRn fan, iemand ook zo?:)
|
Haha wat schattig
|
wtf
|
Korn, dat is lang geleden. Ik dacht de de altojeugd van tegenwoordig meer into Atreyu en dat soort metalcorecrap was, maar gelukkig zijn er ook nog Kornluisteraars. Niets mis mee, gewoon blijven doen tot je zestiende ofzo en dan aan serieuzere muziek beginnen.
|
Ik zal niet ontkennen dat ik af en toe voor nostalgie sake nog eens got the life opzet en soms mijn oude korn shirt als slaapgerij gebruik.
|
Ik zou zeggen, verdiep je eens in de inspiratiebronnen van KoRn en consorten, dan kom je al snel betere shit tegen. Bijvoorbeeld Faith No More.
|
Ik heb zelf ook het debut album van hun in de kast staan, maar er is heel wat beter en vooral steviger ''nu metal'' te vinden.
|
hah, ik heb de eerste 4 albums \m/
|
Citaat:
beter Korn dan waar de "altojeugd" van tegenwoordig mee begint (y) |
Bestaan The Korns dan nog? Ik dacht dat ze net als The Limp Bizkits en The Chop Sueys gestopt waren.
|
Er is niet veel meer van over nee; met ingehuurde drummer/gitarist.
|
En heeft Jon Davis al AIDS?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had ook de eerste cd en een T-shirt, maar de subculturele conjunctuur was in mijn dorp zo onstuimig dat ik al gauw een blackie werd, dus toen kon Korn natuurlijk niet meer.
|
Citaat:
|
haha ja ja dat is inderdaad niet zo mooi
|
En Atreyu en Hatebreed enzo.
|
|
http://nd.blog.cz/c/caroolamisus.blo...y/30185867.jpg
http://i183.photobucket.com/albums/x...okencyde-1.jpg Brokencyde wint, sowieso. Crunk, emo en nu-rave combineren, ga er maar eens aan. :n |
Is dat een drieling?
|
haha ik heb het gezocht op youtube en omg omg omg(L)!
ik kan me niet meer heugen dat ik zoiets waardeloos heb gehoord. ze dansen ook echt als zoutzakken. F-A-N-T-A-S-T-I-S-C-H-! |
Die tekst is zo tegenstrijdig als de pest, ik snap die jongens niet. In Mexio worden al die emo/nu rave kids ook opgejaagd en in elkaar gemept. Was een docu of een nieuws item over of zo. Ws veroorzaakt de muziek het, genoeg is genoeg.
|
owja, de pokEMOns haha.
http://i223.photobucket.com/albums/d...okemones10.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh nee,JochemSKA?
|
Citaat:
Ik verklaar hierbij dat dit een topic der muzikale wansmaak wordt. |
Citaat:
"I've been writing this letter for a couple of months now" Brokencyde betekent trouwens broke inside. |
Citaat:
|
Ik snap niet wat iedereen moeilijk doet, iedereen mag toch luisteren wat die leuk vind?
Laat em lekker dat ie KoRn leuk vind. Beter KoRn als hiphop crap =) en hij is pas 14 ooit leert hij wel echte muziek kennen =) |
Citaat:
|
nou het geen dat er overal commentaar op is dat hij KoRn luistert zegt mij nou niet echt dat iedereen het o zo geweldig vind
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
haha
|
ik heb nooit gezet dat er wordt verboden naar KoRn te luisteren
en 2 echte muziek vind ik sowieso al alles wat geen hiphop is =) Brokencyde heb ik idd gedownload, voor mijn ZUS =) |
Citaat:
Citaat:
|
als je het zo stelt heb ik dat idd wel gesuggereerd alhoewel ik dat niet bedoelde. Mijn punt was meer dat er slecht gereageerd wordt op dat TS "een in hart en ziel Korn fan is" en ik ben van mening dat iedereen mag luisteren wat hij/zij wil zonder dat er slecht commentaar wordt geleverd. TS wilde alleen maar weten wie er nog meer zo was, niet of iemand wilde bekritiseren hoe slecht het was.
Ja er worden ook goede dingen gezegd, maar ook met een ondertoon. en over wat ik echte muziek vind, tja, Burzum luister ik bij tijd en wijle ook wel eens, ligt er aan waar ik zin in heb. |
Citaat:
|
appels, peren, zzzz.
|
Kom op jongens, meer slechte muziek + youtube filmpjes.
Meeryn val je maar lastig op Hyves! |
Citaat:
Citaat:
|
Goed topic, kan het forum gebruiken.
Steen en Spinal, zag ik vorige week op Noorderslag en het was een hoop kanker om niets. Wel leuk om eens mee te maken, dat wel. |
steen en spinal supervet
|
Meeste hiphop staat ver boven Korn, dat dat even duidelijk mag zijn.
|
Citaat:
*O* |
Steeen!!! Hardt met dt!!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |