![]() |
ff zeggen wat je ervan vindt :$
dit is dus een gedichtje dat ik laatst heb geschreven en ik wou ff weten wat jullie ervan vonden:bloos:!
So many pieces thousands on the floor So many reasons can't do this anymore Always the same just in reverse Two of us came now thousands are cursed Trying to fix it blood on my hand Is this what I did? I don't understand How can this be? Now that it gets clearer my fragile soul, I see In a broken mirror.. -xx- |
Ik vind je metrum prettig en je rijmwoorden ook mooi.
|
^dat is waar ja. Maar waarom niet in het Nederlands? En ik vind het niet zo heel origineel als ik eerlijk moet zijn. Ik heb het gevoel alsof ik dergelijke dingen al véél vaker heb gelezen.
|
Ik sluit me aan bij mijn voorgangers. Verder vind ik het een beetje cryptisch geschreven. Dat is niet noodzakelijk slecht, maar als je probeert wat meer beeldend te schrijven met bijv. een paar metaforen zullen mensen zich eerder aangesproken voelen door je gedicht. Op het moment lijkt het me dat je het vooral voor jezelf hebt geschreven. Dat is natuurlijk prima, maar dan moet je niet raar opkijken als het voor buitenstaanders nietszeggend is.
Hier wil ik aan toevoegen dat ik ook ooit ben begonnen met dit soort gedichten. Wie niet? ;) |
dankje voor de reacties :)
klopt wel wat jullie zeggen en waarom het in het engels is.. eh ik weet niet:P Ik schrijf ook wel eens in het nederlands maar engels vind ik ook wel chill.. noujaa,, iig bedankt voor tips enzo ;) xx |
een beetje "plat" en letterlijk geschreven.
en het rijmpatroon, daar zou je meer mee kunnen variëren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:05. |