![]() |
nieuw spel
ik ben van plan om een nieuw spel te kopen...ik zoek eigenlijk iets voor de Xbox 360 en ik wil eigenlijk kiezen tussen een paar spellen... Far Cry 2 lijkt me vet...of Halo 3...maar ik dacht dat World in Conflict ook voor de Xbox 360 was...CoD 5 lijkt me ook best hard. of zal ik voor Lord Of The Rings Conquest gaan? of voor Oblivion? help me kiezen plz. als je nog betere spellen kent zeg het AUB. maar kun je mij helpen kiezen? thnx.
|
Wat voor spellen vind je over het algemeen het leukst?
Far Cry 2 is een heel goed spel het heeft wel een redelijk zwak verhaal en het reizen over de 50km2 map kan soms wat lang duren maar het schiet en speelt als een toppertje (y) World in conflict zou ik toch op de pc spelen als je de keus hebt, voor de rest ook een goed spel. Conquest wou ik zelf ook gaan kopen maar de gameplay blijkt behoorlijk tegen te vallen als ik de online reviews bekijk en op dit forum hoor ik hetzelfde eigenlijk Oblivion kan ik ook aanraden, het is dan wel zwaar inferieur aan zijn voorganger maar opzich zelf is het een best goed spel halo 3 en CoD 5 heb ik niet gespeeld |
Fallout 3 kan ik aanraden.
|
Fallout 3 is inderdaad een beetje een kruising tussen de spellen die je hier noemt. Shooter met redelijk wat rpg-elementen en een verhaal.
|
OBLIVION :D. Heh, Fallout III is een fijne tussengame, maar éígenlijk had Bethesda natuurlijk gewoon aan de volgende Elder Scrolls game moeten gaan werken :P.
|
Citaat:
|
Oblivion was out of the box (zoals je em op de 360 speelt) echt een boutgame. Pas op de pc met wat goeie mods wordt ie vet.
|
^ Sommige mensen raken makkelijk verslaafd aan een spel met heerlijke graphics, fantasy elementen en veel vrijheid. Ik denk dat Meadow er ook zo eentje is. ;) Misschien TS ook wel.
|
Citaat:
maar bethesda heeft het natuurlijk eerst zelf flink verneukt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oké bedankt jongens. maar ehh er is nog een spel bij mij opgekomen...Gears of War 2, is die ook goed?
|
Citaat:
|
Downloadable content is ook prima om even je gamebehoefte te voorzien.
Een vriend van me was helemaal weg van Castle Crashers. Geen idee wat voor game het was, of street fighter. Ook de moeite waard en het kost niet veel. |
ik zoek een nieuw spel: hij heet volgens mij: Barbie en de Notenkraker
|
Assasins creed
Call of duty 4 (of 5 goed is weet ik niet maar 4 is zeker vet) Halo 3 Army of Two Kwa actie en schietspellen vind ik deze wel goed. De nieuwe Mortal Combat is ook vet trouwens. |
Citaat:
|
Of wacht een kleine poos op SF4
|
Citaat:
maar niks overtreft die oude street fighter :( =p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38. |