![]() |
oorbellen bij sport
Hoi,
ik heb 7 weken geleden oorbellen laten schieten. Ik draag nu nog steeds die zweerknopjes ik heb van die vierkante diamantjes gekocht(zoals c.ronaldo soms draagt) maar ik sport veel en mijn vraag was moet ik ze uitdoen bij het voetballen en gymen op school. En als ik ze uitdoe groeien mijn gaatjes dan gelijk dicht. en moet het bij elke sport? alvast bedankt(y) |
Als je oorbellen er al 7 weken inzitten, dan kan je al best andere oorbellen dragen hoor. De gaatjes in je oren zijn nu om de oorbellen heen geheeld, dus die huid is nu gewoon weer heel.
En in die paar uur dat je aan het sporten bent groeien die gaatjes ook niet zomaar dicht, dat duurt minstens een paar weken. Ik zou ze wel uit doen voor het sporten, want als er iets achter blijft haken kan je oor uitscheuren en dat lijkt me heel pijnlijk, en dan is je gaatje dus wél weg! |
ok bedankt(y)
|
Als je niet al te grote knopjes hebt zou je die opzich ook nog wel in kunnen houden maar idd never nooit ringen of hangertjes ofzo inhouden want een ongelukje is best snel gebeurt... Anders plakken mensen er ook wel eens pleisters overheen.
|
Citaat:
http://cornedbeefhash.files.wordpres...08earrings.jpg http://www.urbanhonking.com/truefan/archives/serena.jpg http://cache.daylife.com/imageserve/...lM14c/610x.jpg http://www.jckonline.com/articles/bl..._open_day_.jpg :p |
Knopjes en kleine ringetjes hou ik altijd in... zou alleen oppassen met sporten waar je er eventueel mee kan blijven haken (worstelen ofzo?). Grotere oorbellen wel uit, want dat is naar.
@wallflower: Ja met tennis kun je ook nauwelijks ergens achter blijven haken of wel :P Of je moet over het net struikelen en met je kop langs een uitstekend schroefje schuren ofzo. |
dus met die diamantjes kan ik gwn voetballen en andere sporten(behalve vechtsporten)?
|
Ja, dat lijkt me wel. Toen ik mijn oorbellen na twee maanden of zo uit deed en ze vervolgens niet meer in kreeg, waren ze ook na een paar uur alweer dichtgegroeid, dus dat lijkt me dan op zich wel handiger.
|
Ik zou ze niet uit doen hoor, met zulke knopjes kan nauwelijks wat gebeuren.
|
ja maar ik heb het niet over knopjes maar over die diamantjes van 6mm bij 6mm
|
Ja, maar het zijn nog steeds knopjes in mijn ogen.
6 bij 6 mm is niks en het steekt verder ook niet uit zoals oorbelletjes of grote hangers wel doen. Volgens mij kun je daarmee nauwelijks ergens aan blijven haken. |
Mijn oorbel (knopje) is eens blijven vasthangen aan mijn trui toen ik hem uitdeed, en ik heb er de oorbel gewoon mee uitgetrokken. Volgens mij, zelfs al blijf je ergen aan vasthangen, is het eerder de oorbel die los zal schieten dan dat er wat met je oor gebeurt...
Ik doe mijn oorbellen enkel uit tijdens het slapen. De rest van de tijd draag ik altijd oorbellen, zowel tijdens het zwemmen, fitnessen, tennissen,... |
en kan je slapen met die diamantjes van 6mm bij 6mm of moet je ze uitdoen?
|
In principe wel...normaalgezien kan er ook niet gebeuren...
Maar ik doe ze uit omdat ik dan het pinnetje voel duwen tegen mijn nek achter mijn oor wanneer ik op mijn oor slaap en dat vind ik vervelend. Maar als jij hier geen last van hebt, is het geen probleem en kun je er perfect mij slapen. |
Ik neem aan dat je geen grote ringen draagt?:P Knopjes of kleine dingetjes kun je probleemloos inhouden! Zelf doe ik dat ook.. Echt blijven haken zou ik heeeel kanp vinden!
|
nou ik had ze ff 2 dagen niet in gedaan en nu zijn ze dichtgegroeid dus dan moet ik maar weer opnieuw beginnen :P
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ging nog naar de juweliers zaak maar ze zeiden dat ik een flink aantal weken moet wachten omdat ze helemaal dicht moeten groeien want als ze het nog een keer schieten zou het kunnen doorscheuren:( |
en over dat slapen, als t echte diamanten en edelmetaal is kan je er best mee slapen maar als t neppe rommel is zou ik t eruit halen, en als die dingen groot zijn ligt t misschien nogal shit
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04. |