![]() |
gezondheids-complicaties < geen sex..
Wat voor gezondheids-complicaties zou je als persoon kunnen krijgen als je op je 31e nog maagd bent?
|
Je maagdenvlies moet dan nog doorboord worden :y
Dude -O- Je leeft gewoon als monnik ofzo, deal with it. Om 'gezondheids-complicaties' hoef je dus geen hoer op te zoeken, maar voor de rest.. (Y) |
Dit kun je beter op psychologie vragen.
|
Het is niet zo dat je doodgaat als je nooit seks hebt hoor. Al die monniken en priesters en nonnen leven toch ook nog?
|
lichamelijk - niks
psychisch - misschien iets in de categorie minderwaardigheidscomplex en weinig zelfvertrouwen |
Citaat:
|
Citaat:
|
heb je er ooit aan gedacht een import-bruid te bestellen?
|
Dat lijkt me weinig ontopic.
|
Citaat:
|
Integendeel: Geen sex = verminderde kans op SOA's
:eek: |
Lichamelijk helemaal niets. Ook al kun je misschien meer last van lichamelijke ongemakken krijgen als je er wel psychisch onder gaat leiden.
|
Citaat:
|
:d dat bedoel ik
|
Als je op die leeftijd zwanger wordt is de kans op zwangerschapsvergiftiging groter. Die wordt namelijk kleiner naarmate je vaker seks zonder condoom hebt met de partner waar je zwanger van raakt omdat je lichaam dan al wat meer gewend is aan het sperma enzo.
|
serieus?
|
Ja :) weet niet meer waar ik het gelezen heb maar dat is nog niet zo heel lang geleden.
|
Weer wat geleerd vandaag
|
Hoe vaak moeten wij op dit scholierenforum nog aanhoren dat je oh zo'n zielige maagd van 31 bent???!
Lichamelijke problemen gaan er echt niet komen hoor, hij valt er heus niet vanaf ofzo... Geestelijk... Sjaa, dat heb je zelf in de hand... Als jij je focust op wat je niet hebt, dan maak je jezelf misschien nog wel gek... |
Citaat:
|
Nee, dan stond er wel verbannen lid onder zijn naam.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is overduidelijk dat je er veel te veel mee bezig bent, gezien het aantal topics en vragen die je erover hebt.
Denk er nou eens een tijdje niet aan, en focus je op andere dingen. De kans is veel groter dat je op die manier aan de vrouw komt dan zoals je nu bezig bent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Conclusie; Nee, de kosten van een hoer zul je niet bij je zorginstelling kunnen declareren
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09. |