Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Hoe reageer jij als je wordt onthouden van sex? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1737549)

eatdrumseatcym_ 25-01-2009 05:26

Hoe reageer jij als je wordt onthouden van sex?

Of als je een tijdlang geen sex meer hebt gehad,
wordt je dan minder te genieten, agressief?
Of juist blijer?

fizzle-fluffy 25-01-2009 08:52

Ik word sneller geil.

Qimm 25-01-2009 11:18

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 28793238)
Ik word sneller geil.

verder doet het met m'n humeur niet heel veel geloof ik. Wel afhankelijk van de situatie. Als mijn vriend plotseling geen seks meer wou dan zou ik me knetter veel zorgen maken en me heel onzeker voelen en uiteindelijk misschien boos worden. Maar in een vrijgezelle situatie? Neu dan doet het me niet veel. Wel begin ik dan al te klotsen als een aantrekkelijk manspersoon perongeluk mijn knie aanraakt.

Delius 25-01-2009 11:53

Als vrijgezel: Ik word denk ik wel sneller geil maar merk er in het dagelijks leven vrij weinig van.

In een relatie merk ik soms wel dat mijn humeur er onder lijdt. Alsof het een uitlaatklep is die dan niet wordt gebruikt. Niet echt storend maar dat je dan na de seks dat gevoel hebt van "dat had ik even nodig".

Dark Phoenix 25-01-2009 13:44

Wat een wisselende en originele topics maakt de TS toch. Kan hier niet eens iets van gezegd worden?

Anyway, wat Qimm zegt, ongeveer.

duivelaartje 25-01-2009 14:29

Offtopic:
Citaat:

Dark Phoenix schreef: (Bericht 28794162)
Wat een wisselende en originele topics maakt de TS toch. Kan hier niet eens iets van gezegd worden?

Is gedaan.

MusicSmurf 25-01-2009 15:02

Hmmz ik kan best een beetje grumpy worden. Zowel in vrijgezellige status als in bezette status. Alleen zou ik me er meer zorgen om maken als ik bezet zou zijn. En verder ben ik het wel met Qimm eens

Roosje 25-01-2009 16:23

Ik ga ervan rellen, ik ga iedereen uitdagen. Niet eens per se seksueel, maar ik wil wel reactie. En ik ga ook stuiteren. :teveelenergie: En áls ik dan eenmaal heb gehad, wil ik alleen maar meermeermeer. 't Wekt iets onverzadigbaars op, geen seks. Uiteindelijk word ik er chagrijnig van.

Kazet Nagorra 25-01-2009 16:57

Geen idee, het is jaren geleden dat ik langdurig droog heb gestaan.

eatdrumseatcym_ 25-01-2009 18:32

Citaat:

duivelaartje schreef: (Bericht 28794311)
Offtopic:
Is gedaan.

Op deze vraag krijg ik iig. wel serieuze reacties das toch goed?
Ik moest allean de juiste vraag zien te vinden dus niet Bitchen!!

Dutchess 25-01-2009 18:52

Ik wordt actiever, want als ik teveel tijd heb om erbij stil te staan wordt ik minder te genieten. Dus hopelijk kan ik veel uren maken op m'n werk als ie weer naar Spanje is.

Raymond' 25-01-2009 19:17

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 28793238)
Ik word sneller geil.

en heb meer behoefde aan aandacht, ga sneller aan vrouwen zitten :bloos:

I C U 25-01-2009 19:57

In een relatie zou ik me inderdaad afvragen wat er aan de hand is.

Als vrijgezel doet het me niet zo heel veel.

Freyja 25-01-2009 20:47

Euh binnen een relatie is het idd zorgwekkend en frustrerend en ga ik na een tijdje denken 'ja flikker dan maar op nu hoef ik jou ook niet meer'. Als vrijgezel maakt het me niet echt uit. Emotioneel gezien helemaal niets, word er niet chagrijnig van ofzo.

Nienna* 25-01-2009 21:47

God ben ik nou de enige die - ook gezien de andere topics van deze TS - dacht te lezen "als je wordt onthouden door seks" , met andere woorden door je seksprestaties?
Ik las de startpost drie keer voordat ik de link snapte met de topictitel.
(en ja, ik weet dat het er goed staat. Volgens mij lees ik gewoon wat ik wil lezen ofzo..)

bladertje 25-01-2009 22:17

Momenteel heb ik al een tijdje geen relatie meer en dus weinig tot geen seks en ik mis het ontzettend, al was het alleen maar knuffelen, en gooi daarom al mijn principes overboord om zomaar met een vreemde het bed in te duiken, waarna ik een fijne nacht heb gehad maar ook veel spijt, omdat ik toch meer verwacht van seks dan eenmalig genitaal contact. Bovendien, het vraagt alleen maar om meer en veroorzaakt zo een neerwaartse spiraal.

Soms zou ik zo graag weer een vriend willen... Al was het maar voor even :o.

fotj_undercover 26-01-2009 13:31

Binnen een relatie word ik er ook nogal onzeker van, ga me meer vragen stellen en vaker op mijn vriend zijn kap zitten. En ik word er chagrijnig van (n)

Maar als het dan gebeurt, kan mijn humeur de volgende dagen niet meer stuk :D

blauw engeltje 26-01-2009 14:31

Citaat:

Nienna* schreef: (Bericht 28796035)
God ben ik nou de enige die ...

ja ;)

ot: ik word er heel onzeker van, binnen een relatie.
als vrijgezel kan het me niet boeien, denk ik.

wup 26-01-2009 16:33

Citaat:

I C U schreef: (Bericht 28795292)

Dit. Ik mis als vrijgezel meer gewoon het knuffelen enzo en krijg daarvan wel de neiging om elk mannelijk persoon om de nek te vliegen. Kan me wel goed inhouden...

goodheart 26-01-2009 23:00

Hmm, ik wordt teleurgesteld, niet zozeer vanwege het gebrek aan seks (al is die natuurlijk leuk) maar meer alles eromheen wat het me het meeste waard is (elkaar opgeilen, het zoenen, samen in slaap vallen).
Daardoor wel wat chagrijnig, maar da's alleen als ik verliefd op iemand ben, en ga me dus onzeker voelen dan.
Als vrijgezel, tja...jammer dan, alleen inderdaad een stukje sneller geil

eatdrumseatcym_ 26-01-2009 23:38

Omdat je buiten een relatie, als vrijgezel, altijd nog kunt scharrelen bedoel je dat?

Citaat:

blauw engeltje schreef: (Bericht 28798446)
ja ;)

ot: ik word er heel onzeker van, binnen een relatie.
als vrijgezel kan het me niet boeien, denk ik.

Qimm 27-01-2009 07:05

Citaat:

eatdrumseatcym_ schreef: (Bericht 28801854)
Omdat je buiten een relatie, als vrijgezel, altijd nog kunt scharrelen bedoel je dat?

nee niet echt. als vrijgezel heb ik meer behoefte aan genegenheid dan aan seks.

I C U 27-01-2009 07:24

Citaat:

Neuh, ben niet zo'n scharrelaar. Heb gewoon weinig behoefte aan seks, eerder aan een knuffel, of iemand die écht aandacht aan me besteed. Genegenheid, zoals Qimm zegt.

blauw engeltje 27-01-2009 10:30

Citaat:

ik bedoel dat het als vrijgezel normaal is dat je geen seks hebt, wegens gebrek aan partner, en het dus debiel is om je daar dan in druk te maken ...
:confused:

Bartezz 27-01-2009 11:00

Citaat:

I C U schreef: (Bericht 28795292)

dit ja

Freyja 27-01-2009 12:10

Nee jongens jullie geven niet het goede antwoord, je moet zeggen dat je inderdaad als vrijgezel er op los scharrelt, zodat de TS kan kankeren op het feit dat niemand met hem wil scharrelen en zijn leven is daarom zo kut en oh oh oh drama.

Bartezz 27-01-2009 12:24

hè ja, lekker clichématig

Reverend 27-01-2009 12:27

Ik heb dit soort topics nooit begrepen. Dat komt ongetwijfeld door dat ik altijd genoeg bitches om mij heen heb die me allemaal (liefst tegelijkertijd) willen doen.

Roosje 27-01-2009 14:10

Oh ik word altijd ook al vervelend na een paar dagen waarin ik mn vriendje wel heb kunnen zien maar niet met m naar bed ben geweest, als ik ongesteld ben bv. -_- Als ik alleen ben gaat 't wel.

Qimm 27-01-2009 14:43

Citaat:

Freyja schreef: (Bericht 28803032)
Nee jongens jullie geven niet het goede antwoord, je moet zeggen dat je inderdaad als vrijgezel er op los scharrelt, zodat de TS kan kankeren op het feit dat niemand met hem wil scharrelen en zijn leven is daarom zo kut en oh oh oh drama.

ik wil hem uiteraard niet kwetsen (!) Dat is gewoon gemeen, dus ik lieg een beetje.

eatdrumseatcym_ 27-01-2009 17:16

Citaat:

Jij bent slim nog grappig, dit is een serieus topic waarin ik de mening vraag van mensen. Jouw bericht zou eigenlijk moeten worden gewist omdat je een serieus topic probeert te verkankeren. Nee ik heb geen geweldige reputatuie hier, maar dat jullie mij dan maar op mij neerkijken en het leuk vinden op mij te kankeren (ik krijg geen serieus antwoord meer, al open ik een serieus topic en stel ik normale vragen). Dat is >

Citaat:

Bartezz schreef: (Bericht 28803083)
hè ja, lekker clichématig

duivelaartje 27-01-2009 17:20

Citaat:

Beetje lief doen. :) Ik heb eatdrumseatcym_ gevraagd niet teveel wanhopige posts te plaatsen, maar het helpt ook als iedereen niet zo op zijn berichten gereageerd. Dit topic is over het algemeen heel prima.

Nebel 29-01-2009 15:43

Als ik een relatie heb dwalen mijn gedachten vaak af naar seks met hem ipv dat ik nuttige dingen doe. En als ikhem dan weer eindelijk zie ben ik sneller geil, denk ik.

Als k geen relatie heb denk ik gewoon niet aan seks ofzo.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06.