![]() |
voelen of vingeren
ik heb een vraagje aan de meiden...
me vriendin heeft net gezegt dat ik mag "voelen" maar wanneer word het vingeren? en wanneer gaat het pijn doen? |
Voelen is denk ik een beetje in de beurt aaien en met je vingeren erover heen gaan. Als je merkt dat ze het fijn is kun je met je vinger over haar clitoris gaan en daar wat meer bewegen. Ik denk dat je het vanaf dit punt al vingeren zou kunnen noemen. Het kan pijn gaan doen als je een vinger in haar vagina probeert te stoppen als ze te gespannen is of als ze nog niet vochtig (dus opgewonden) genoeg is. Maar daar hoef je zeker nog niet meteen mee te beginnen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar mijn vriendin is nog maagd daarom... dan zal het toch wel pijn doen(als dat zo is doe ik het niet) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En kijk uit met je nagels. ;)
|
Ik vind het helemaal niets aan als mijn vriend met zijn vingers in mijn vagina gaat. Ja, misschien na een tijdje, maar hij moet de clitoris blijven stimuleren. Ik denk dat de meeste meisje het moeten hebben van de clitorisstimulatie of beide, maar niet van een vinger die je erin stopt!
|
Ik vind er juist geen flikker aan als ie n beetje aan mn clitoris blijft wriemelen... XD
|
Lol dat verschilt inderdaad van persoon tot persoon. Uitkijken met nagels is aangeraden. Tenzij ze 10 jaar oud is doet 1 vinger waarschijnlijk geen pijn trouwens.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zorg er zoals eerder gezegd gewoon voor dat ze opgewonden genoeg is. |
En anders overleeft ze het wel hoor.
|
voelen gaat vanzelf over in vingeren denk ik............................als je het goed doet:)
|
ik heb dus een vriendin van 13, maar als ik aan haar clitje zit kieteld het zegt ze. enige tips?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon je pik erin douwen voelt ze niks van.
Ik ben de oplossing op al je vragen; Next. |
Leuke oplossing. Is je vriendin het daar ook mee eens?
|
Als je het goed doet vindt ze het vast prima dat je verdergaat ;-)
|
Niemand kan exact voorspellen hoe ze gaat reageren, bij iedere vrouw is dat anders, maar je zal dat wel merken want dat is meestal behoorlijk duidelijk.
|
Citaat:
ehmm ik denk dat je idd een beetje rond de schaamstreek kan strijken, zodat ze een beetje opgewonden wordt. dan voel je een beetje bij haar clitoris denk ik, en dan -als ze een beetje nat is- kan je proberen die clitoris ook echt aan te raken, misschien moet je haar dan ff aankijken, dan geeft ze je waarschijnlijk wel een soort hint, dat je iets mag doen. nooit van te voren helemaal plannen! het moet vanzelf gaan, dan is het het leukst! groetjesss |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |