![]() |
Saaiamonds are Forever #508
:o
|
*post*
|
ik voel me kut. ik moest 2 keer kotsen en diarree. en nu moet ik werken :(
|
Youth is like diamonds in the sun
|
Ja, ik ben weer lekker uitgerust.
|
om 2 uur tentamen. joy.
|
Ik moet over een kwartiertje eigenlijk de deur uit en ik zit nog in m'n onderbroek, :(.
|
*2uurs check*
|
Het klopt ook helemaal niet, want saaiamanten zijn metastabiel en vervallen in saaifiet.
|
Maar het saainiversum is ook niet forever, dus dan geeft het niet, want dan is niks forever.
|
Citaat:
|
Wel! Hoe het eindigt weten ze nog niet. Het universum is nog steeds aan het expanden. Het kan zijn dat het steeds sneller expandt, en dan op een gegeven moment zo snel, dat alles uit elkaar scheurt in een Big Rip. Of dat het stopt met expanden en dat dan de zooi implodeert. Maar ik ben wel meer fan van de Big Rip.
|
Citaat:
|
Maar dat is de saaie uitkomst :(
|
11:11:11
:cool: |
Citaat:
|
Ik vind 12:34:56 ook wel stoer. :)
|
Citaat:
|
zo cool zelfs, dat dit een roze :woei: verdient! http://deslyxie.nl/forum/images/smilies/freude2.gif
|
sql server kapot :(
|
Roze woei. Waar gaat het heen met deze wereld.
|
Naar Afrikaanse-negertjes-land met roze woei maskertjes.
|
|
lisa raakt er al opgewonden van
|
Oh het snurkmysterie is trouwens opgelost :')
|
snurkmysterie?
|
Ja hoe het kon dat dat opeens zo erg was :(
|
vertel dan!!1
|
Ik http://i424.photobucket.com/albums/p...ley_byebye.gif heb te grote amandelen en de kans bestaat dat ik ze in de komende jaren eens eruit moet laten halen ;x
|
oh..
|
|
Ik vind het afschuwelijk!
|
Wat een dijenkletser weer!
|
'hoi maarten, je moet over 12 minuten weg naar je tentamen, kbai'
- 'kut' |
Wie zegt dat tegen je?
|
Citaat:
Dankje. Ik denk dat dat wel goed komt. :) |
Dimmer zimmer bimmer timmer ahhh ik wil al heel vaal rimmer posten maar dat kan ik vast niet maken :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kom op jongens, doe eens lief tegen elkaar. ;)
Citaat:
|
Maarten is lief hoor. Hij is nou weg naar zijn tentamen.
Tja, het lijkt me wel heel moeilijk voor je, maar ook voor je moeder met nog extra gedoe eromheen. Ik weet niet hoelang het er al aan te komen zat maar het klinkt een beetje alsof het dus al langer duurt en die rust eigenlijk heel welkom is dus. |
Het ging al tijden niet goed, maar ineens ging het allemaal wel heel snel. Nog geen maand geleden was er niks te zien, waar dan ook, en nu is ze er niet meer. En ja, het is zeker zwaar voor mijn mams, vooral omdat ze eigenlijk lichamelijk nog niet sterk genoeg is om veel te zitten, en ze dat de afgelopen tijd toch wel veel moest (want ja, je wil toch wel op bezoek gaan, en er wel bij zijn als ze overlijdt, etc.), dus die rust is inderdaad welkom.
|
Vanochtend luisterexamen gehad. Iedereen zat te stressen :')
|
Programmeertijd.
|
Dikke knuffel voor Neko :( Mijn oma had ook niet echt een specifiek iets dat mis met haar was, ze at niet en dronk nauwelijks. Haar leven was gewoon op, bij wijze van spreke. Hoe oud was je oma?
|
Dood is altijd naar, gelukkig was ze oud en heeft ze al een lang leven gehad!
|
En mijn oma had allang niet meer hoeven leven. Je kon aan haar zien dat ze gewoon niet meer wilde. Mijn oom die van de herfst ook is overleden wilde haar wel zo lang mogelijk in leven houden, koste wat het kost. Maar natuurlijk, het is altijd naar. :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10. |