Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   beginnen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=173771)

Tiga 31-07-2002 23:33

beginnen

hoe beginnen jullie meestal met sex?
dus als je rustig een film zit te kijken, dat de 1 dan iets zegt: ik heb zin in sex, zullen we?
of is het meer van subtiel de hand in de broek bij de ander

of hoe anders, vertel het maar.

Tiga 31-07-2002 23:34

bij ons verschilt het, soms dan is het idd tijdens een film ineens, hey zullen we effe neuke? (of zoiets) :D
of soms dan ja...dan begin ik met pijpen ofzo.
en soms dan zijn we gewoon aan het knuffelen of zoenen en dan legt hij me zo ineens op het bed neer :)

lt-ripper 01-08-2002 00:21

mwa leg eraan hoe je het wilt moet het romantisch of heftig!!

meestal als het romantisch is begin je heel relax met je hand in de broek of waar je hem ook wil hebben

heftig gewoon op die bek pakken die hap en de kleren van je lijf rukkuh!!!!!!!

W1ZZ 01-08-2002 03:44

hmm, meestal begint het met wat over een weer opwindende praatjes gedurende de dag gepaard met blikken (soort van voorpret), waarop er dan iemand begint met strelen en/of masseren en zoenen in de nek geven...

Thutshui 01-08-2002 08:45

Het gaat idd iedere keer anders... Soms begint het in bed s'avonds met wat geknuffel... De andere keer (bijv. tijdens film) begint het met strelen en wortet steeds wilder en je eindigt in bed :) En de andere keer is et gewoon van "zullen we dan maar?"

:)

LM 01-08-2002 12:12

Filmpje..... kusjes... kussen... handje op broekje... handje in broekje... en je hebt een ''facking'' goed begin :eek: :D

Lil_DarkAngel 01-08-2002 12:16

Het begint idd iedere keer weer anders.
maar meestal, begint het met blikken... :D
en dan zoenen, knuffelen, strelen enz

Hukkie 01-08-2002 12:30

Citaat:

Thutshui schreef:
Het gaat idd iedere keer anders... Soms begint het in bed s'avonds met wat geknuffel... De andere keer (bijv. tijdens film) begint het met strelen en wortet steeds wilder en je eindigt in bed :) En de andere keer is et gewoon van "zullen we dan maar?"

:)

*HOP!*

:D

Bor 01-08-2002 14:34

sabbel aan mn oorlel en ik ben niet te houden..

StefanLovertje 01-08-2002 20:49

als we bij hem zijn doen we 't gewoon snachts... ligge we naast elkaar beetje strele enzo.. en bij ons zitte we altijd op mijn kamer. (overdag) dus ligge we heel vaak op bed tv te kijke en dan ondertusse ;)
en snachts bij mij thuis mogen we niet samen slapen

lamer82 01-08-2002 21:47

owkay,..
hehe voorspel is wel belangrijk
of dat nou komt in de vorm van direct het hardere vorowerk of een zoen knuffel streel sessie van een uurtje of 2 3
what ever feels right happens

Boer_kameeL 02-08-2002 06:40

Hier is het nogal afwisselend... Soms koel doen, heel rustig aan, haar gek proberen krijgen met *toevallige* aanrakingen, dingen die haar opwinden, en dan doen of ik niet zie dat ze opgewonden is, tot ze me dan besprongt (gnagna), dan weer klassiek blik - kus - kus - kus..... - hug, streel enzovoorts, dan weer neem ik haar onverwachts vast en draag haar door 't huis naar de slaapkamer...
'K hou er ook van onverwachte en speelse zaken te doen, kan heel veel verstoppen, zoals bus slagroom in zak kamerjas ofzo, verse vruchten en kaarsen naast het bed gaan zetten als ze ff naar wc is (en 't dus niet merkt), ...
Elke keer iets anders dus :)

Mystique 04-08-2002 22:16

Als we niet in bed zijn en ik heb zijn fluister ik vaak ' ik wil met je vrijen' en dan is het snel genoeg ons bed opzoeken en lekker vrijen. Of soms tijdens het kijken van een film dat ik zijn broek losmaak en hem gaan pijpen totdat hij het niet meer houd en me meesleurt! :D
En als we gewoon in bed liggen beginnen we vak met zoenen en strelen. De ene keer heel teder, de andere keer erg uitdagend.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32.