![]() |
Stress?
Hee Hee,
Je kent het wel, druk met school... lange dagen en een beetje chaos en tussen door ook nog eens moe zijn.. waardoor je gaat stressen! Nu is mijn vraag.. mijn nek is gespannen, dat heb ik vaker als ik gestresssst ben.. hoe kom ik het snelste ervan af? Want tis niet zoon fijn gevoel! xx |
Bij mij helpt een warm bad/ warme douche meestal wel goed.
|
Een paar keer per dag heel bewust even stil staan bij hoe je zit en je schouders zwaar laten worden.
|
Ik zou inderdaad een paar keer per dag gewoon effe relaxen, rustig aan doen, gewoon je rust-momentje pakken. en een warm bad kan inderdaad ook nooit kwaad!
|
thank you! vanavond ook maar vroeg mn bed is (A)
|
En een vriendje (zoeken) voor een massage kan ook nog fijn zijn ;) Maar idd proberen je schouders niet zo aan te spannen door meerdere keren per dag stil te staan bij je houding dan kun je het op den duur voorkomen.
|
Idd massage of shiatsu of een massagedouchekop kopen :)
|
de stralen van een warme douche op je nek laten vallen een paar minuten ... hierdoor worden je spieren weer soepel
|
Ik heb altijd een stijve nek en vind het heerlijk om een warme kersenpittenzak in mijn nek te leggen ( niet zo duur en echt fantastisch). Als het echt niet te trekken is, gooi ik er vaak tijgerbalsem op. Helpt goed, maar stinkt..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35. |