![]() |
Hallo, even voorstellen...
Hallo lezers,
Ik ben sinds gisteren lid geworden van www.scholieren.com en ben ook op het forum wezen koekeloeren, ik vond dit voorsteltopic en zal me dus ook eventjes voorstellen. Ik ben Marieke, Ik ben 14 jaar oud en ben op deze site terechtgekomen via een vriendin, het lijkt me een erg leuke site en ik denk dat ik ook veel aanwezig zal zijn. Ik doe VMBO 3e klas. Dat is eigenlijk te makkelijk voor mij maar dan had ik maar beter mijn best moeten doen ;) Ik wil doorstromen naar de HAVO en daarna HBO en ik wil later iets met design en architectuur gaan doen. Ik vind het leuk om dingen te maken op de computer en te publiceren, het kan dus heel goed dat ik vaak op het creatieve topic zal zijn (: Ik zie je misschien daar nog wel verschijnen! Groetjes, MariekeLOVE |
Citaat:
enne, welkom :o |
Hoi Marieke, je hebt heel wat plannen zo te horen ;)
Leuk dat je je hebt aangemeld en kijk inderdaad lekker rond op het forum! We hebben sinds kort een subforum speciaal voor de jongere forummers (Tieners & Pubers heet het) omdat er veel mensen hier al jaren rondhangen en inmiddels geen scholier meer zijn (zoals ik). Als je dan speciaal met leeftijdsgenoten wil posten kun je daar terecht. Maar je mag natuurlijk ook gewoon op alle andere fora kijken! Veel plezier in elk geval. |
Hoi allemaal
ik ben Jenita en ben 19 jaar, ik kwam hier terecht omdat ik forums aan het zoeken was van mensen die ook PDD-NOS hebben, en die kwam ik hier tegen. |
Welkom Marieke en Jeniet :P.
|
Welkom!
|
Dankjulliewel ;) Ik vermaak me al prima op www.scholieren.nl en de mensen hier, waaronder jullie, zijn erg vriendelijk dus het zal me vast wel lukken om me hier te vermaken!
|
Hallo!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28. |