![]() |
Wallie card naar paypal
Hey ik een wallie card van 50€,
maar ik zou dat op mijn paypal acc moeten zetten. Ik ben nog maar 14 dus ik kan geen bankkaart gebruiken. Kan iemand mij helpen ? Alstublieft ? |
Pap of mam?
|
Map of pam?
|
Waarom koop jij op internet voor 50 euro?
|
En als je niet wil dat je ouders het weten, eventueel een oudere broer/zus/vriend(in)?
|
Citaat:
|
Maareuh, is Wallie niet iets heel anders dan Paypal ? Paypal is toch gekoppeld aan een bankrekening ? Daar heeft Wallie verder weinig mee van doen.
|
Geef maar aan mij die kaart ik laad het wel naar men paypal voor je (y)
|
Citaat:
|
geef mij maar the moneyyy
|
Citaat:
|
Alleen ontopic reageren.
|
een walliecard is toch een soort van creditcard? dus dan kun je het toch gewoon overmaken?
|
Wallie is zo'n ding dat je koopt bij een tankstation en die kan je dan op internet gebruiken om premium accounts te nemen bij spelletjes. Heb je geen creditcard oid nodig. (y)
|
Citaat:
|
Zoals ik al zei. Als je een paypal account hebt dan heb je daarbij een bankrekening en dus helemaal geen wallie nodig. Maarja, niemand die naar mij luistert. -O-
|
Citaat:
Niet dat ik die systemen allemaal snap :( |
Citaat:
|
Hallo iedereen. Ik heb ook een Wallie Card (20€) maar heb ook nog geen bankkaart noch bankrekening.
|
Hoe kom je bij paypal? :s was zelf niet bekend met hoe wallie precies werkt.
Schijnt dat je dan pay by cash moet gebruiken waar je betaalt en dus de code nodig hebt van je wallie kaart. (staat allemaal uitgelegd op www.wallie.nl) Je kan echter niet overal betalen met wallie. Het zou handig zijn toch te weten wat je precies wil met die kaart. Er staat op die hele wallie site niets over paypal. Dus hoe kom je nou opeens bij paypal? |
Dit topic is al bijna een jaar oud en ik heb geen wallie.
|
Maybe handige toevoeging, Wallie is bedoeld als veilige betaalmethode op het internet voor kinderen. (voornamelijk bruikbaar voor spelletjes)
Sites die bedoeld zijn voor volwassenen hebben niet de optie voor de Wallie kaart, omdat Wallie zich hier niet op richt. Paypal is een betaalmethode voor volwassenen. Als minderjarige kan je geen paypal aanvragen. En omdat Wallie voor jeugd is bedoeld en paypal voor volwassenen bestaat er (logisch) niet de optie om je Wallie kaart om te zetten in paypal saldo. Dus met je wallie kaart kun je voornamelijk terecht op spelletjes sites, en als je er iets anders mee wilde doen had je geen Wallie kaart moeten kopen :) Hopelijk heb je wat aan de informatie |
Citaat:
Jongen van 15 koopt in de winkel een "online betaalkaart" van Wallie en wil er dingen mee doen van 50 euro waar je niet met Wallie kan betalen. Nou mag jij raden wat ;) |
imo geen kantine topic he HE!!
|
Er staan een aantal suggesties in het topic. Als je er dan nog niet uitkomt mag je een topic openen op Geld en Recht, wie weet kunnen ze je daar helpen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09. |