![]() |
Vriend
Ha ik ben een jongen van 14 jaar en er is een vriend bij mij blijven slapen we hebben toen vrij seriuus droog geneukt en k voelden dat hij een stijve had en ik ook nu komt hij weer enmlnu wil k wat veder gaan zoals hem aftrekke of pijpen hoe weet ik of hij wil en hoe moet ik hem vragen ?????
|
Ik hoop dat je beter praat dan dat je typt dat even ten eerste... Verder neem ik aan dat die vriend van jou vrijwillig met je heeft droog liggen neuken, en dus zelf ook wel nieuwsgierig was. Vraag hem gewoon wat hij er nou de vorige keer van vond? En of hij dat nog wel keer zou willen, of misschien zelfs stapje verder zou willen gaan. Je kan ook gewoon met hem gaan stoeien, dat doen jongetjes van 14 vast nog wel, en van stoeien kan makkelijk meer komen...
|
Dus gwn stoeien of vragen ??? Want de vorige keer ging vanzelf
|
Citaat:
|
Als het net als de vorige keer weer vanzelf gebeurt kan je gewoon voorzichtig verder errr 'voelen' bij gebrek aan een beter woord.
|
per ongeluk vallen en met je mond op zijn piepie landen
|
Ach, liet ik toch zomaar de zeep vallen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ben je nou homo dan of ben je gewoon geil?
|
^ ben jij dom? Of stel je graag domme vragen.
Wat heeft dat met dit topic temaken? Vraag me trouwens af hoe dit nog is afgelopen |
Vind ik anders best een interessante vraag, al had ie wel anders gesteld kunnen worden.
|
Geil
|
Ja dus en?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56. |