![]() |
Vuurzee
Morgen begint seizoen 2 van Vuurzee, bij de Vara op Nederland 1.
Trailer: Van de website: Citaat:
Ik vond zelf seizoen 1 heel spannend, en had niet verwacht dat (4 jaar na deel 1) er nog een nieuw seizoen zou komen. Wel heel leuk. Zin in (y)(y) |
Ziet er best interessant uit, maar heb seizoen 1 niet gezien, dus ik kijk niet. :)
|
Citaat:
net de eerste aflevering gekeken (y) |
Ah, met Victoria "Stinkhoer" Koblenko.
Fail. |
Citaat:
Ik heb het overigens wle gekeken, want kwam na paul de leeuw dus ik bleef kijken en ik nam ff het stamboom van de personages door in de vara gids. Ik ben weer bij, weet een beetje teveel ook, maar heel leuk en spannend. (y) |
Hm toch wel mensen die kijken :):)
Ze proberen heel erg te laten lijken of Ferdi de brand aan heeft gestoken, hoe hij daar stond met die lucifers.. maar ik denk zelf dat het misschien Josje is. Of misschien een ander (nieuw) personage. Spannend spannend (Y) |
Gezien. Was wel leuk. Nouja, leuk.
Wanneer is dit allemaal opgenomen dan? Aangezien de vorige keer al vier jaar geleden is en al die mensen er nog precies hetzelfde uitzien... |
Ik vond die eerste serie uiteindelijk zó ontzettend teleurstellend, die laatste aflevering met tenenkrommend acteerwerk van Eva vd Wijdeven en een grote anticlimax wat mij betreft voor het verhaal. Denk dus niet dat ik het ga kijken.
|
(y)
|
goeie up soija
|
Mooie ep gister ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |