![]() |
Vraagje over SATC The Movie en Zwartboek
Je denkt misschien "wat hebben deze films met elkaar te maken", nou niet zoveel, behalve dat de twee vrouwelijke hoofdpersonen daarin hun haren verven.
Nou heb ik Zwartboek nooit gezien en SATC The Movie was ook lange tijd geleden in de bioscoop (en mijn geheugen is als gatenkaas). Anyway, ik moet even zeker weten dat die 'haren verf'-scenes wel daadwerkelijk in de film zaten.. dus dat je als kijker dat allemaal zag. Want als het offscreen gebeurde, moet ik helaas nieuwe voorbeelden verzinnen voor mijn opdracht :( |
Bij Negerboek gebeurde het in ieder geval wel on-screen. SATC heb ik niet gezien.
|
Volgens mij was t bij SATC niet onscreen. Op een dag zit Carrie op d'r assisent te wachten in zo'n café en dan heeft ze gewoon ineens bruin haar. Dacht ik...
Edit: Heb t even voor je nagekeken op de dvd. Het enige wat je ervan ziet is dat Carrie in de kapsalon zit en dat haar haren gefönd worden. Maar ze zijn dan al bruin geverfd. Het echte verven zie je dus niet. |
In Zwartboek verft ze haar schaamhaar in beeld, maar haar hoofdhaar toch niet?
|
Oh ja, dat was het.
|
In requiem for a dream zie je toch wel in beeld dat die vrouw haar haren rood verft?
|
Weer zo'n vervelende Media & Cultuur opdracht? Maarre, heb je weleens van tags gehoord op IMDB? (y)
|
Bedankt voor alle tips en ook Blubje voor de moeite. Het is inderdaad een Media & Cultuur opdracht, hoe kan het ook anders :)
|
Zoals ik zei, IMDB tags - keywords heet het eigenlijk kwam ik net achter, zijn best wel handig! http://www.imdb.com/keyword/dyed-hair/ ik weet alleen niet of je het bij alle films in beeld ziet, Zwartboek staat er iig wel tussen. ;)
|
Aargh ben ook bezig met die M&C opdracht, grappig! ik zat als motief te denken aan vrouwen met gemillimeterd haar :D succes ermee!
|
Misschien een domme vraag, maar wat wordt bedoelt met SATC?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21. |