![]() |
Drugs & Muziek Topique
Hoe ervaar jij de muziek die je hoort wanneer je een trip hebt door bijvoorbeeld XTC, MDMA, Pep etc. etc.? Is het beter of zakt de muziek juist meer naar de achtergrond voor je (wat ik me vrijwel niet kan voorstellen). Zie je ineens beelden bij die muziek of misschien wel kleuren? En wat voor (soort) muziek hoor je zelf graag wanneer je drugs gebruikt en/of wat voor muziek zou je anderen aanraden (filmpjes posten dus(Y)).
Kortom een topic over de uitwerking van drugs op jouw ervaring van de muziek. Brand los! |
Veel intenser. :) Als ik een pil slik op een hardcore/schranz feest kan ik helemaal op gaan in de muziek, ik sta soms gewoon met mijn ogen dicht te dansen terwijl het me vrij weinig boeit hoe dat er voor anderen uit ziet. Vind het vooral superwreed als je lekker de ruimte heb, beetje overal tussendoor stuiteren en gewoon los gaan op de muziek :o
Beste combinatie vind ik dan altijd nog een stuk of 2-3 goede pillen verdeeld over de hele nacht met een paar lijnen speed erbij; waus maar toch lekker veel energie. Van kristallen word ik veel te vaag om nog een beetje te kunnen dansen, maar op zich als de muziek niet zo super hard is is het toch ook wel weer chill En als ik zit te trippen op paddo's mag ik graag goa/psy trance horen, lekker zweverig en spacey, beetje zoals dit zeg maar |
Citaat:
|
een blauwe :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hangt per drug af. ga nog wel eens uitgebreid over posten
Vanavond D&B op blauwe driehoekjes, goeie combi(y) THC: Diepe lange baslijnen, stoner, doom en sludge voor de rockers, dubstep, twostep en grime voor de dansvloer. Alcohol: Meezingbaar, en fake dansbaar. Van andre hazes tot snap, en punk en metal:p paddo's: 'Ronde' muziek, zonder te veel hoekjes en brakes:p lsd: hoe minder tempo, hoe beter. jazz en ambient(y) xtc: breakcore, D&B, maar ook dingen als flogging molly, feesten en springen, met energie:p Voor mee mellow, aphex twin en autechre for win |
eigenlijk alles wat ik normaal gesproken ook luister, misschien iets rustigere muziek als ik geblowd heb.
|
:trippinballllllz:
|
Citaat:
|
Daft Punk is mijn drug (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:47. |