![]() |
Fitnessen in Utrecht (Fitness First, David Loyd)
Hallo,
Ik wil graag fitnessen in Utrecht. Ik heb al twee sportscholen uitgeprobeerd: fitness first en fitness factory. Die laatste valt af, omdat ik het echt een armoedig, vies (stinkt naar pies) zooitje vindt. Fitness first is leuk, maar ik wil David Loyd (en eventuele andere centra) ook nog een kans geven. David Loyd lijkt me erg leuk, als ik de site zo bekijk. Heeft iemand daar ervaringen mee? Hoe duur is het ongeveer voor studenten om onbeperkt te mogen sporten. Ik ben heus niet te lui om te zoeken, maar ik kan het gewoon niet op de website vinden. Groetjes, Aysa |
Ik weet dat David Loyd in Rotterdam echt extreem duur is, iets van 70 of 80 euro per maand all-in. Ze hebben dan ook allerlei luxe dingen en services (zoals bv kinderopvang) waar je dan ook gebruik van kunt maken.
Ik weet niet of ze ook studentenprijzen hebben :) |
Als het de fitness first is die in Kerkrade ook is, dan is die ook heel duur!
|
Waarom ga je niet gewoon eens langs en vraag je om een rondleiding? Kan je gelijk de prijzen vragen, sommige sportscholen geven geen folders uit maar vertellen het uiteraard wel aan de deur.
|
fitness first heeft iig wel een studenten tarief...
|
Citaat:
|
en gratis fruit! :p
|
Tachtig euro omg. Daar wil ik per keer een fullbody massage inclusief happy ending voor.
|
bij fitness first kun je als student voor 30 euro sporten.
er is nog een hele goedkope, die redelijk goed schijnt te zijn, maar ik ben de naam even kwijt. |
new style is dat
|
http://www.paulsmeets.nl/ hier zit ik, maar dat is niet in de buurt. 19.50 p/m als student
|
de workout is ook goed
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:51. |