![]() |
Mirror's Edge
Al mensen ME gespeeld? Het is echt een aanrader, ik heb in tijden niet zo'n goeie game gespeeld.
|
Hij leek mij HEEL erg goed. Maar het kan me tegenwoordig weinig boeien al die games. Kan ik gewoon weer een computer kopen van drieduizend euro. No thanks. :p
|
Citaat:
|
Pfff ik ga niet zo'n ding kopen. Vies dure spellen, en de meeste spellen die ik écht leuk vind zijn exclusief voor de PC.
|
Naja, mocht je het overwegen.. ik vind het echt een geniaal spel en het is zeker de moeite waard om die te kopen/downl00den
|
maar eens binnenhalen.
|
Citaat:
Ik heb hem niet, maar ik ben wel benieuwd waarom je hem aanraadt. |
Hij is KORT, en als ik zeg KORT bedoel ik ook KORT. Binnen 5 of 6 uurtjes is het wel uitgespeeld, en dan heb ik het over de eerste keer. De tweede keer doe je er krap 4 uurtjes over. Daarna is het klaar. Er is wel enigszins een replayfactor omdat het leuk is om zo snel mogelijk te zijn maar daarna gaat ie de kast in.
Tip voor de makers: maak er een wat spannender verhaal van en maak de game wat LANGER. Wat betreft graphics en geluid, is in ieder geval op PC al overdonderend. Haarscherp, draait lekker snel en blast uit de speakers. |
Ik haat dat zo als ze korte spellen maken. Ik noem dat consumenten naaien. Dat spul is al duur genoeg. Vermaak ons dan ook voor dat geld. :p Reden genoeg voor mij om het niet te kopen.
|
Citaat:
20/30 euries voor een korte game in de winkel. 5 tot 12 euro voor een downloadbare arcade, games en 30+ voor de lange games. Dat zou er denk ik ook voor zorgen dat er minder gedownload wordt. |
Citaat:
|
Da's wel lastig; want qua productiekosten kan een korte game duurder zijn dan een lange game.
|
Citaat:
Als unilever een halve liter afwasmiddel voor 1 euro verkoopt en de liter verpakking ook voor een euro, koopt niemand die halve liter. Unilever zal dan zelf of de productiekosten moeten drukken of het product uit de schappen halen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb echt duizend keer liever een korte game met veel content en replay value, dan een lange game die halverwege al begint te vervelen en na het te hebben uitgespeeld voorgoed in de kast verdwijnt.
Een combinatie is natuurlijk nog beter. |
Citaat:
|
Citaat:
Als we ook nog eens kwaliteit etc. in beschouwing gaan nemen wordt het een hele andere discussie. Maar duidelijker geformuleerd was mijn punt dat twee games van vergelijkbare kwaliteit, maar de één speel je in een uur uit en de ander in twee uur, het belachelijk is dat voor beide even veel geld wordt gevraagd. Terwijl dat, imho, tegenwoordig wel gebeurd. Een game als Assassin's Creed die ik binnen no time uit speel (om van de repetitieve gameplay maar te zwijgen, alhoewel graphics wel weer van hoog nivau waren) ligt gewoon voor dezelfde prijs in de schappen als een game als bijv. Mass Effect. |
Citaat:
:'( |
Citaat:
|
Met die omschrijving is Fallout 3 ook een erg korte game.
|
Citaat:
|
Jup, maar volgens mij had men het hier over korte games die ook kort zijn qua replay waarde. Na vijf uur in de kast tot je het hele verhaal vergeten bent en het dus weer kunt spelen, maar wel vijf uur waar je met een verzadigd gevoel uit komt.
|
uitgespeeld , speed runs , byna alle acheivements... voor 360
|
Ik vind hem erg tof! Eindelijk een keer een originele game! Bijna uitgespeeld(denk ik) op pc :)
|
Wij hebben dat spel nu wel net, maar nog niet gespeelt volgens mij :bloos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44. |