![]() |
Black_Joker
Hallo mensen,
Wat willen jullie drinken ? :) *naast jullie bestelling zijn ook eventuele vragen welkom =p |
Doe mij maar een biertje :)
|
1 Bijlage(n)
Een biertje voor Mevrouw.. _O_
|
lekker! alhoewel ik op dit moment aan de koffie zit..en een combinatie van bier en koffie me niet zo aanspreekt..
|
Hahah, jah dat is ook zo.. die bewaren we voor vanavond koud in de koelkast ;)
Wat doe je zo vroeg hier ? heb je me gemist =p |
Ja, ik kon er gewoon niet van slapen! :rolleyes:
Ik leer mijn spaans, en leren doe ik altijd achter de pc, alhoewel ik dan weet dat er dan niets van komt. :| |
Hahahaha.. ligt eraan hoeveel tijd je hebt. Ben je vandaag thuis dan?
Ik ken geen spaans :( Hoe zeg je : "Kan ik iets vragen" =p |
Nou, om precies 10.05 begint mijn les.. Maar ik ben toch altijd te laat, dus dat is men van mij gewend. En volgens is het: Puedo preguntarse algún?
denk ik..:bloos: Ik dacht dat jij zelf zo goed was in spaans, met je privélessen? Hm. Dit is niet bepaald ontopic meer he? |
Hahaha Okéé..
Ja terug naar het onderwerp.. ik dus =p Als je vragen hebt kun je losgaan anders niet :P |
*los gaat*
|
Jou strakke mama
|
mijn excuses maar heeft u misschien een probleem met mijn moeder?
|
Voelt iemand zich aangesproken?
Ik wijs U anders even de deur.. daarzo links |
nou je had het over mijn strakke mama dus ik mag toch wel aan nemen dat je mijn moeder bedoeld.
|
maar ik je trouwens vragen waarom je hier komt op dit forum zonder en enige aanleiding de sfeer gaat verpesten?
|
Ik verpest de sfeer?
Mag ik jou vragen waarom mensen topics gaan openen over een simpele reactie op het forum. Ik heb wel gezien hoe ze hier op het forum zijn.. dus je hoeft mij niks wijs te maken. Ik zit op veel forums en heb er ook op veel gezeten maar hier hebben ze niet echt respect voor elkaar. Ik begin nooit met ruzie |
jij begint toch te schelden met poepchinees en poep mensen?
|
Ja nu vind ik het leuk.. want ze denken dat ze heel wat zijn.. normaal doe ik toch niet meer tegen de mensen hier.. helaas
|
waarom ga je dan hier weg als je niet met de leden kunt/wilt omgaan?
|
Hou het een beetje gezellig, jongens. (Y)
|
Beetje OT blijven hé
|
ja joker doe dat eens voor de verandering :rolleyes:
|
Welkom! zuipeeeeeee
|
Jack Daniels
L0vééé |
:)
|
Zumbaaaaaaaaaaaa