![]() |
Sinds welk jaar is de doorstroom van VMBO TL naar HAVO zonder Wiskunde mogelijk?
Hoi,
Weet iemand sinds welk jaar de doorstroom van VMBO Thereotische Leerweg naar de HAVO zonder Wiskunde (en Frans) mogelijk is? Ik ben het liefst opzoek naar een (betrouwbare) bron waar ik dit terug kan vinden. (Reden dat ik dit graag zou willen weten is omdat ik me meen te herinneren dat dit pakweg een jaar of 6 geleden is geïntroduceerd, en ik mogelijk op de middelbare school verkeerd/onvolledig ben geïnformeerd over mijn studiekeuze.) |
Sinds dat de vernieuwde tweede fase is ingevoerd is er geen wiskunde meer bij HAVO CM. Je moet dan wel een taal erbij doen (bijv. duits) en je hebt standaard Engels. Het is dus 2 jaar geleden, want dit jaar is het eerste jaar HAVO examen van de vernieuwe tweede fase.
|
Zes jaar geleden was dit nog zeker niet van toepassing. Maar hoezo? Wil je je ouwe school terugpakken ofzo? :P
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dat achteruit kijken, dat klinkt alsof je spijt hebt alsof je dat niet eerder hebt gedaan of het niet eerder hebt uitgezocht? |
Citaat:
Achteraf gezien had ik overigens wel gewoon bij meer bronnen moeten informeren dan alleen bij mijn decaan + langer er over na moeten denken en mijn school had me eerder moeten waarschuwen dat ik aan het eind van de 3e klas VMBO TL moest kiezen wat ik in mijn examenpakket wou hebben (had hier maar een week de tijd voor). Ik zie het niet als iets waar ik spijt van heb, meer als iets waar ik lering uit kan trekken. Overigens: De route die ik tijdens en na mijn VMBO TL heb gekozen zou nu hoogstwaarschijnlijk nog steeds hetzelfde zijn geweest, alleen 'HOE' ik de beslissingen zou nemen, zou anders zijn. |
Citaat:
topicstarter heeft het over 2002-2003? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00. |