![]() |
voorstellen in het kort
ik zocht via google een nederlandse forum om te schrijven, discussieren of gezellig kennismaken met de andere werelden, en vond ik scholier.com het karakteristiek van de Nederlandse mentaliteit, taal gebruik heeft en zag ik er ook dat gezellige mensen zijn, om mijn Nederlands te verbeteren en gewoon om van ergens te beginnen ben ik hier gekomen...
idenditeit decleratie is verplicht in mijn visie daarom heb geschreven dat ik een immigrant ben(voor studie en familie zaken niet voor welzijn of betere salaris had ik ook niet nodig), ik ben bijna since 5 jaar in Nederland ik ben moslim, daarnaast heb ik hbo theologie studie, amsterdammer en wil ik specifiek met mensen contact hebben die over filosofie, theologie en geschiedenis kunnen praten met wederzijds respect... en de mensen die mij graag willen helpen over het verbeteren van Nederlandse taal zal ik heel erg dankbaar zijn... beste wensen voor iedereen en salaam... |
Citaat:
Welkom! Leuk dat je je hebt aangemeld! Veel plezier op het forum! *o* |
Citaat:
vraagje; heb je naast HBO theologie ook nog een primaire studie of is filosofie je voornaamste route. |
Hoi en welkom. Zo is ons forum blijkbaar voor veel doeleinden geschikt ;)
Mag ik vragen hoe oud je bent? |
Welkom! Erg leuk dat je je hebt aangemeld. :)
|
Citaat:
ik heb interesse in filosofie maar had ik voor hbo 1 jaar in arabisch,turks, nederlands talig universiteit opleiding gevolgd over theologie(islam spesifiek, monotheishtische religies in het algemeen). binnenkort moet ik natuurlijk onderzoeken verrichten op het veld van filosofie... Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
je bent heel hartelijk welkom je mag altijd voor pm schrijven , je hebt zeker wel iets heel mooie gezegt (of gegokt)....
salaam... |
Welkom :D.
|
Welkom!
|
Welkom!
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:46. |