Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Wegwijzen & Voorstellen (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=133)
-   -   voorstellen in het kort (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1739198)

immigrant 03-02-2009 19:56

voorstellen in het kort

ik zocht via google een nederlandse forum om te schrijven, discussieren of gezellig kennismaken met de andere werelden, en vond ik scholier.com het karakteristiek van de Nederlandse mentaliteit, taal gebruik heeft en zag ik er ook dat gezellige mensen zijn, om mijn Nederlands te verbeteren en gewoon om van ergens te beginnen ben ik hier gekomen...
idenditeit decleratie is verplicht in mijn visie daarom heb geschreven dat ik een immigrant ben(voor studie en familie zaken niet voor welzijn of betere salaris had ik ook niet nodig), ik ben bijna since 5 jaar in Nederland ik ben moslim, daarnaast heb ik hbo theologie studie, amsterdammer en wil ik specifiek met mensen contact hebben die over filosofie, theologie en geschiedenis kunnen praten met wederzijds respect...

en de mensen die mij graag willen helpen over het verbeteren van Nederlandse taal zal ik heel erg dankbaar zijn...

beste wensen voor iedereen en salaam...

7asper 03-02-2009 21:10

Citaat:

immigrant schreef:
salaam

Dat woord heb ik al heel de dag in mijn hoofd :p

Welkom!
Leuk dat je je hebt aangemeld! Veel plezier op het forum!

*o*

arPos 03-02-2009 22:36

Citaat:

immigrant schreef: (Bericht 28839271)
daarnaast heb ik hbo theologie

hoş geldiniz, Salaam 'Alaykum.

vraagje; heb je naast HBO theologie ook nog een primaire studie of is filosofie je voornaamste route.

Balance 03-02-2009 22:37

Hoi en welkom. Zo is ons forum blijkbaar voor veel doeleinden geschikt ;)
Mag ik vragen hoe oud je bent?

Neko* 04-02-2009 18:03

Welkom! Erg leuk dat je je hebt aangemeld. :)

immigrant 05-02-2009 17:56

Citaat:

arPos schreef: (Bericht 28840001)
hoş geldiniz, Salaam 'Alaykum.

vraagje; heb je naast HBO theologie ook nog een primaire studie of is filosofie je voornaamste route.

alaikoem salaam
ik heb interesse in filosofie maar had ik voor hbo 1 jaar in arabisch,turks, nederlands talig universiteit opleiding gevolgd over theologie(islam spesifiek, monotheishtische religies in het algemeen). binnenkort moet ik natuurlijk onderzoeken verrichten op het veld van filosofie...

Citaat:

Leuk dat je je hebt aangemeld! Veel plezier op het forum!
weer salaam voor jou coolkast..bedankt voor welkom.

Citaat:

Welkom! Erg leuk dat je je hebt aangemeld
mijn dankjes zijn ook voor jou neko

immigrant 05-02-2009 17:57

Citaat:

Balance schreef: (Bericht 28840004)
Hoi en welkom. Zo is ons forum blijkbaar voor veel doeleinden geschikt ;)
Mag ik vragen hoe oud je bent?

ik ben 22 jaar balance;)

arPos 09-02-2009 00:58

Citaat:

immigrant schreef: (Bericht 28847724)
alaikoem salaam
ik heb interesse in filosofie maar ik had voor het hbo 1 jaar in arabisch,turks, nederlands-talig universiteit een opleiding gevolgd over theologie (islam specifiek, monotheïstische religies in het algemeen).

Mag ik via PM met je in contact treden over informatie in de gebieden arabisch en turks (had ik toch goed gegokt?) ik zou graag meer leren over beide talen.

Citaat:

binnenkort moet ik natuurlijk onderzoeken verrichten op het veld van filosofie...
Als het goed is doe je dat al immers je beschouwt theologie, welk een filosofische stroming is, ook op dat gebied nodig ik je van harte uit om mee te doen, al zal dat dan niet via PM zijn :o

immigrant 09-02-2009 16:39

je bent heel hartelijk welkom je mag altijd voor pm schrijven , je hebt zeker wel iets heel mooie gezegt (of gegokt)....

salaam...

Angelzz 09-02-2009 19:54

Welkom :D.

remy476 12-02-2009 16:57

Welkom!

flyaway 12-02-2009 21:46

Welkom!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:46.