![]() |
mijn vriendin heeft toe gegeven bi te zijn wat nu
ja de titel zegt het al wat nu ik bedoel ik heb er best moeite mee ik bedoel kom op ze zei het pas na 3maanden een daarvoor zij ze hetro te zijn dus heeft ze gelogen wat nu wat moet ik doen mijn gevoelens zijn niet verandert ofzo maar tog mijn manier van hoe ik over haar denk wel
|
wat is het probleem?
|
Stel je niet zo aan. Ze is niet ineens een ander persoon geworden. En gezien je reactie begrijp ik best dat ze het je niet meteen durfde te vertellen. Beetje meer open minded zou geen kwaad kunnen.
|
Wat maakt het uit? Ze heeft voor jou gekozen en daar gaat het toch om? :)
Ze zal heus niet sneller vreemdgaan, wat sommige mensen nog schijnen te denken (n) |
Biseksuele meisjes vallen op jongens EN meisjes. Dat betekend niet dat ze zowel een vriend EN een vriendin moeten hebben... ze is jouw vriendin,dus kiest ze nu voor jou.
|
Dit is wel echt hard core nu.
|
mja, what else is new...
gewoon van genieten zou ik zeggen, problemen geeft het pas als ze ook nog eens op je zus verliefd wordt ;) |
Wat nu, zeg je? MVV
|
Citaat:
|
Ik had het wel geweten. Niet zo'n punt van maken en er een goede vriendin ofzo bijzoeken. Plezier voor 3 zou ik zeggen.
|
Aan je schrijfstijl te zien ben je een jaar of 14. Op die leeftijd is het hip om te zeggen dat je bi bent. Wacht een jaar of drie, dan zit er wat meer verstand in en houdt ze die onzin wel voor zich.
In de tussentijd, MVV, zoals de rest al zegt. |
dus?
|
Heeft ze gezegd dat ze hetero was of ging je ervan uit dat ze dat was? Dat ze bi is, hoeft niets te veranderen aan jullie relatie. Ik kan goed begrijpen dat ze het niet meteen tegen iedereen durft te zeggen. Dat ze het tegen jou heeft gezegd, toont wel aan dat ze je vertrouwd. Heb je er al met haar over gesproken? Misschien is het goed voor jou om een beetje duidelijkheid te krijgen wat ze precies voelt, hoe ze erachter is gekomen en alles. Dat jouw vriendin bi is, hoeft in ieder geval niet te betekenen dat ze vreemd gaat of opeens niet meer op jou verliefd is. Gejuich voor een triootje is trouwens ook helemaal niet nodig. Bi-zijn staat niet gelijk aan triootjes hebben/doen.
|
als je wat jaloers aangelegd bent lijkt het me wat minder.. maarrr... trio? party hard!
|
trio
|
Korte samenvatting van dit topic:
1) Ze is verliefd op jou, dan doet het er niet toe of ze ook op vrouwen valt of niet. 2) Je lijkt nog jong te zijn, dan is zij dat vast ook, dan is het nog cool om bi te zijn. 3) Je stelt je aan. 4) Trio. Zo, opgelost... NEXT! |
nou bedankt voor jullie reacties kben nu in elk geval wat verder
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jezus waar is die goeie ouwe tijd?
|
Citaat:
;):D |
Leer typen, dan waardeer je het vast meer.
|
Citaat:
Het is overigens hetero. En je stelt je aan. |
Ik denk dat je maar eens moet gaan nadenken over wat precies vreemdgaan is en wat niet. Als zij met een meisje zoent of vrijt, is het dan vreemdgaan? (ik vind van wel)
Verder is ze niet veranderd, ze was altijd al bi. oh, de kans op triootjes wordt groter. |
Citaat:
|
Kun je de volgende keer dat je iets post misschien hoofdletters en interpunctie gebruiken?
|
Citaat:
he luister ik ga het niet uitmaken ik heb keihard gevochten voor mijn relatie samen met haar en dit kan ik ook nog wel aan ik maak het niet uit niet over dit echt niet als ze vreemd is gegaan is het een ander verhaal maar dat is ze niet ze heeft allen maar toe gegeven dat ze bi is verder niks dus nee ander advies graag |
wat is dan het probleem ze is bi sowhat ze heeft iets met jou nu. Geen enkel probleem lijkt me?
|
Citaat:
Oh en http://www.vandale.nl/vandale/opzoek...woord=sarcasme |
Citaat:
Dus fb's kom dit topic sluiten of verplaats het lekker naar onzin ;) Want het gaat nergens over.. kusjes van kunst |
Trio uiteraard. Als iedereen dat zegt, zal iedereen wel een punt hebben...
|
Als ze je nou vertelde dat ze a-seksueel was, dan heb je pas een probleem.
|
Het is misschien moeilijk te accepteren, maar ze is nu verliefd op jou :) Of ze daarna op een jongen of meisje verliefd wordt heeft eignelijk weinig met jullie relatie te maken.
|
Zo hardcore ben je dus niet, als je niet eens op een trio kan uitkomen. :')
|
Wat nu? Lekkere trioooooooooos. (y)
|
wees blij dat ze eerlijk is .. kunnen julie lekker samen naar chichies kijken .. :p
|
Niet kutten met die slechte ups.
|
Citaat:
|
dat ze heeft verteld dat ze hetero was zal waarschijnlijk zijn geweest omdat ze je heel leuk vind en je niet kwijt wil.
en nu ze verteld dat ze bi is verteld je dat ze je vertrouwd en zich op haar gemak bij je voelt enigst nadeel is dat de kans dat ze je bedriegt 2 x zo hoog als met hetero meid maar de kans dat dat gebeurt is vrijwel NIL aangezien ze je dit verteld dus "relax every thing wil be allright". @lisat: nice one LOL :p |
Dit is een vrij nutteloze up dus ik gooi hem op slot.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37. |