![]() |
Murder by numbers
Gister gezien zeer goede film. Wie heeft hem al gezien en wat vond je er zelf van?
|
Standaard thriller, erg saai en soms grappig....
|
standaard is ie zeker maar ik vond em wel wat hebben wat precies kan ik niet uitleggen
|
Ik heb de film twee week geleden gezien en hoewel ik me wel vermaakt heb in de bios vond ik de film niet zo fanmtastisch als ik gehoopt had. Ik ging dan ook met hoge verwachtingen naar de bios, omdat ik weleens met een vriendin over de perfecte moord had filosoferen. WAnt zo moeilijk is het niet en dat miste ik in deze film. Het simpele van pleeg een moord, geenm bewijzen, klaar. Maar hier wilden ze de moord ook in iemand anders zijn schoenen schuiven en op zich had dat el iets, maar niet voor een perfecte moord. Bovendien vond ik het kots echt nergens op slaan en dat verhaal van S. Bullocks verleden sloeg ook nergens op. Maar het geheel was wel leuk om naar te kijken.
|
Tja, bijna altijd heeft de detective die de moord onderzoekt een triest verleden en altijd wilt men de perfecte moord plegen, daarom vond ik het zo standaard. Thrillers als Memento en Fargo krijgen we voorlopig niet meer te zien denk ik....
|
Memento was inderdaad erg goed, alleen het einde, hoewel alles precies klopte, vond ik toch een beetje teleurstellend en daardoor lijkt het geheel minder goed dan het is.
|
Ik vond em tegenvallen... Ik hou sowieso niet van films waarbij de dader in het begin al bekend is, of het verhaal moet daarna wel echt goed zijn.
|
Ik vond m eigenlijk hartstikke goed.
|
Vond hem ook erg standaard.
Groetjes Ben(die hem vermakelijk vond, maar liever had gewacht totdat hij eens op t.v. kwam :) |
Ik vond hem zelf erg goed, maar ik vind elke film wel iets hebben. En dat terwijl ik practisch elke film bekijk die er maar is
|
Teveel plotwisselingen en een uitgekookt standaard script...
Maar Sandra Bullock maakt veel goed ;) |
ja ik vond de film wel goed, was wel grappig hoe de tieners dat op touw hadden gezet.
maar waarom moest die ene jongen nou naar beneden te pletter vallen :confused: :confused: en moesten ze dat laten zien :( :( |
ik vond het een onwijs goede film. Ik kijk niet zo heel vaak van deze films omdat ik ze gewoon niets aan vind. (ok ik kan er ook niet zo heel goed tegen..... :D) Maar deze film was gewoon toppie!
(argumentatie van niets........ *zucht*) |
vond het een hele leuke film. alleen van die kots en die laarzen vond ik echt dom. je eigen laarzen gebruiken en kotsen op de plek waar je het lichaam achterlaat. haha !! jaa nee echt een hele perfecte moord :D :D
maar wel een leuke film verders |
Kan iemand mij ff uitleggen hoe het met Sandra Bullock's karakter zat :confused: :confused: :confused: Dankawel :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32. |