![]() |
Lowlands 2009
Zaterdag in de voorverkoop voor maar liefst 140 euro (inclusief 10 euro servicekosten!)
Een beetje jammer. Helemaal klote dat je kaarten alleen via livenation.nl of lowlands.nl kan kopen. Arctic Monkeys, Basement Jaxx, Bon Iver, La caranvane passe en Crookers zijn bevestigd. Ik vind het de 140 euro nog niet waard. Ben benieuwd of ze verder nog wat leuke namen weten te regelen, dan denk ik er misschien wel over na om te gaan. Wat jullie? |
Bon Iver (Y)
Ik denk dat ik wel ga. |
Ik pak wel een goedkoper festival in het buitenland.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik pak deze, afgelopen 2 jaar waren heerlijk.
|
Basement Jaxx waren twee jaar geleden echt (N)
|
Ik zit dan in new york, maar ik vind het toch de hoogste tijd om wat andere (buitenlands) festivals te checken. Als je er eenmaal zit is het altijd goed te doen maar dat kan ongetwijfeld ook ergens anders met mooier weer en voor een stuk minder doekoe.
|
Jezus, ze durven wel met die prijs, maar ik ga sowieso om m`n 10e jubileum te vieren. als het zo doorgaat met die prijzen zou ´t wel eens de laatste kunnen zijn.
|
140 kut. maarja. ich bin dabei.
|
Ik ga liever naar graspop x].
Betere bands |
Ga waarschijnlijk via mijn werk, lukt dat neit koop ik een kaartje. Line-up boeit al jaren niet meer, maar iedereen is er en het is gewoon een mooi partijtje.
|
Haha, iedereen weer janken en over elkaar heen vallen over de prijs. Elk jaar gaat ie omhoog. Miepen heeft geen zin. Btw, die 8 euro die je er meer voor betaald mis je niet hoor.
|
Haha, 140 euro. Met de hoge prijs van drankjes e.d. meegerekend kom je toch op een aardig bedrag waarmee je een veel leukere vakantie kan boeken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik en een aantal vrienden van mij zijn voor het eerst aan het twijfelen of we gaan. We willen misschien 1 van de buitenlandse festivals aan gaan doen. Roskilde of Sziget waarschijnlijk.
|
Citaat:
Ik vind het wel duur, maar zou wel graag willen gaan, er gaan echt zoveel mensen die ik ken nu. Alleen is het een beetje problematisch dat ik geen idee heb waar ik zit in augustus (Nederland, Zweden, België, ander buitenland) of wat ik aan het doen ben (stage lopen/scriptie schrijven/vakantie vieren). Dus de beslissing moet nog even wachten. |
Ik ben nog nooit naar Lowlands/Pinkpop/Rock Werchter geweest dus ja ik wil er wel graag naar toe. Wel mooi dat Arctic Monkeys alvast in de lijst staat maar ik wacht het toch nog maar even af. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
ot: ben uberhaupt nog nooit naar nederlandse festivals geweest en voel ook niet direct de behoefte. ik bedoel, heb echt spijt dat ik afgelopen jaar niet naar dour ben geweest. dat is toch meer mijn cup of tea. pukkelpop heb ik eigenlijk ook wel een beetje gehad. |
Citaat:
|
Jezus kan het nog duurder
Ik vind de line-up van RW tot nu toe leuker |
Vet, Crookers :)
|
Ik zie net dat de Vroege Vogel Tickets zijn uitverkocht. Echt snel, hoe krijgen ze het voor elkaar. Iig ga ik niet, want nu kost het 150 euro en van zo'n prijs word ik helemaal niet gelukkig.
|
Ik ga misschien naar Rock Wrechter.
|
Citaat:
|
Ich bin dabei! Mét een vroege vogel ticket. Godzijdank.
En het is elke cent die je er aan uitgeeft waard, zelfs als de line-up niet geweldig is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voorgaande jaren heb ik het ontzettend naar m'n zin gehad hoor, dus ik vind het wel elke cent waard. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
:rolleyes:
|
Enter Shikari, Boys Noize.
Al meerdere malen gezien maar wel altijd leuk. |
Ik ga zeker!
|
Ik kan niet dit jaar. Helaas een bruiloft van iemand waar ik heen ga... Maar goed, 140 euro vind ik ook veel te duur worden. Zoek wel een goedkoper festival op.
|
Citaat:
nee uiteraard niet, beetje verandering van omgeving lijkt me wel een keer leuk. Ik wil eigenlijk nog wel een jaartje heen om m'n 5 jarig jubileum te vieren. Maar we zitten nu ook te denken aan Werchter, dus alles ligt nog open. |
Ik heb mijn kaartjes net uitgeprint. Nu maar hopen dat mijn printer niet te gaar is dat die scanner hem daar niet kan lezen :S.
|
Prodigy op Lowlands
Krijg 2005 flashback:cool:(y) Krijg maandag me kaartjes binnen als het goed is. |
Ik denk dat ik toch wel ga...
|
Citaat:
ot: ik wil wel weer een keer. |
jawoll ;)
|
nieuwe namen.
Lily Allen, The Whitest Boy Alive, Kasabian, Fall Out Boy, Calexico, The Aggrolites, Wilco, Dizzee Rascal, Speedy J, Hank Williams III and ASSJACK, The Gaslamp Killer, Collie Buddz & The New Kingston Band. Vandaag ook maar een kaartje gekocht. |
MODERAT KOMT! :cool:
|
Calexico en Whitest Boy Alive. Yaaay!
*Doet Erlend Oye dansje* |
Citaat:
*O**O**O* en Eagles of death metal en 2many dj's (y) |
Ska-P er ook bij. Ik ga maar eens een kaartje regelen.
|
the get up kids spelen rond die tijd in duitsland :eek:
http://www.last.fm/event/837209 als ze dan ook op lowlands spelen weet ik het wel!! |
waren tergend kut op groez!
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47. |