![]() |
Oboema en Josaai #517
:) |
Continue plz.
|
Ik dacht even Josimar, maar dat zou Josaaimar zijn!
|
Citaat:
|
+ fuck wat is het weer vroeg. :(
|
nog één lange dag te gaan, en dan hopelijk weekend...
gister gewoon twaalf uur gestudeerd :| |
Ik ga naar Twenteland vandaag, teh joy.
|
Citaat:
hopelijk heb je dan niet ook nog een studeerweekend te gaan? |
OMG, ik mag een artikel maken voor in de plaatselijke krant. OMG! *o*
|
Nice, en waar moet dat over gaan? :p
|
Over een project dat groep drie en vier hier in de buurt heeft gedaan.
|
Ah en hoezo mag jij dat doen dan?
|
Men zocht nog vrijwilligers, het is dan ook echt een prutblaadje, maar who cares. Een oom van me werkt er ook en nu heb ik een proefperiode. Eens kijken of het wat is. :o
|
Ach en anders staat het altijd leuk op je CV. :p
|
tot nu toe is er nog niet 1 verdachte uit WIDM gegaan. Als john de mol is speelt hij het heel goed want mensen vertrouwen hem. maar toch denk ik steeds dennis of aniek.
|
Dennis is niet mijn nummer een, Anniek, Rick en Sebastiaan staan nu bij mij voorop.
|
Citaat:
Ik heb weleens een foto gemaakt die in de postiljon kwam ofzo. Op pagina 40 ergens klein onderin. Maar jeej! *O* |
ik verveel me DOOD.
|
Ik heb altijd de neiging mannen uit te schelden die op straat pissen. laatst liep ik door de stad, staat er zo'n vent gewoon midden in het centrum tegen een deur te pissen :s gewoon met allemaal mensen eromheen enzo. niemand keek en ik zei 'viespeuk :s'. maar de man carde niet en liep gewoon door.
dat wou ik even zeggen. |
-O- :|
|
hiephoi hallo
|
het is heel gek. ik heb spierpijn in mn benen, terwijl ik gister niks been-intensiefs heb gedaan, behalve de hele avond aan de bar hangen, maar dan zit je op een kruk, en dan sta je dus niet?
gekkigheid |
Je hebt gefietst. Blijkbaar fiets jij nooit.
En ik ben blij dat ik de wekker heb gezet anders was ik niet op tijd thuis :') |
Citaat:
|
Citaat:
|
Beau ter Ham huhu.
|
Wat is het trouwens dood op DK. Een paar maanden terug waren er twee wsz's vol per dag, nu is het een kwart ofzo :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen idee. Er blijven mensen weg misschien. :p Althans sommige mensen zie ik hier niet vaak meer.
|
Meh.
|
Ik denk dat ik ga integreren met mijn bed.
|
dat zou ik ook zeggen als ik jou was. Ik denk dat ik alles bij elkaar zoek en vertrek.
|
Ik denk ik met de keuken, even troep verplaatsen. ;)
|
En de was opvouwen en strijken.
|
Citaat:
Katje heb ik trouwens ook al een tijdje niet gezien. |
Ik dacht goedkoop klaar te zijn voor mijn moeders verjaardag. Wilt dat gekke mens weer een bestekset. Grr. :mad:
|
Je kan toch ook gewoon niets kopen.
|
Nee.
|
Kazet, je geeft dus Pip ook niks voor haar verjaardag?
|
En neuken telt niet mee als kado.
|
Citaat:
maar ik heb al een gamecontroler en 2 stoelen van hem gekregen hoor! |
Citaat:
|
Dat is wel attent. (y)
|
Ik geef weleens cadeaus, maar dat laat ik niet afhangen van de stand van de aarde t.o.v. de zon.
|
hij wil me zelfs geen kaart sturen vanuit finland want dat is 'verspilling' :rolleyes:
maar goed, misschien doet hij het toch, net als toen hij naar zweden ging en zei 'ik ga je niet smsen hoor dat is te duur' en het toen toch deed zodat ik zou denken 'oh oh wat heb ik toch een geweldige vriend.' allemaal met voorbedachte rade, wat een doerak he! |
:D
|
Ik heb 0,0 zin om te gaan werken straks.
|
Citaat:
|
Ik weet niet wat ik aan moet doen. ;x
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53. |