![]() |
De Oneindigers, niks meer dan een levendige freestyle
Laat het overkomen
Tot je nemen In den beginne Waren er de vreemden Nu zijn ze er Tot het einde der tijden Zij...de Uitverkorenen Zij...de Oneindigers Deze staat ook al ergens anders, maar ik vond hem wel grappig gevonden, hij was binnen 10 seconden geschreven maar onbewust zitten er toch enkele verwijzingen in naar het boek der boeken. |
Verbonden in gedachten, zijn we. En dat is net zo leuk, we zijn samen en toch apart in deze cyber-wereld. Lang leve de nieuwe wereld voor al haar wonderlijke pracht.
Groetjes, Dreampoet ps: het gedicht straalt voor mij ook een beetje die gedachte uit: één en apart tesamen. |
het gevoel dat je wilt
delen van de geest die samenspelen met woorden, macht die niet corrupt is slechts tot stand komt in de stemmen op papier ontdek ik, dwaas in dromen de verwante zielen ik en schrijven wij met vingers vaardig en geen betere zaak waardig op vluchtig scherm geschiedenis. De kracht van woorden in ons is. Mede-Oneindigers, ik ben gelukkig. |
het boek der boeken is voor mij In de Ban vd Ring...
op een of andere manier moest ik daar een beetje aan denken zal wel weer fout zijn hijs fijn en mooi, ja ook wel ja |
de Oneindigers: Ringmaster, Dreampoet, Woodstock
en jullie allemaal die het spel met woorden weten te gebruiken (maar wie van jullie?) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52. |