![]() |
Nieuwe idee
Hallo,
Ik ben op dit moment bezig met een landelijke enquête voor mijn studie. Wat ik van jullie wil weten is wat jullie missen in jullie stad/dorp. Dan moet je denken aan een discotheek of een broodjes zaak of wat jij ook in gedachten hebt. Wat je mist in je stad/dorp kan dus werkelijk van alles zijn. Een overdreven voorbeeld: kan dus van een nieuwe paperclip tot een nieuwe spaceshuttle. Dit bericht zal op meerdere fora worden geplaatst en het beste idee/gedachten zal uitgebreid worden uitgewerkt in samenwerking met jou. Alvast bedankt voor jullie medewerking, Roel ( alleen serieuze reacties aub) |
Gratis bier zou ik wel willen hebben.
|
Wie niet.;-)
Voor de andere. Mocht je nou een goed idee hebben.vermeld dan je plaatsnaam en motivatie |
Ik woon trouwens in Den Haag. Mocht je dat idee erdoor krijgen bij de gemeente, stuur ik je een krat bier.
|
Citaat:
|
Wij missen een treinstation. Go fix, plz. (y)
|
Citaat:
|
De Bijlmer heeft het allemaal. Ik mis niets.
|
Citaat:
|
Ik mis een overdekte wachtruimte op station Almelo. En eentje waar je kunt zitten in Zwolle.
Maar Nijmegen heeft alles ;) |
Mijn stad mist genoeg betaalbare ruime kamers en studio's.
|
Ik ga niet zo vaak uit maar als ik uitga dan mis ik damestoileten. Ik woon in Den Haag en daar zetten ze in het weekend op een aantal plekken in het centrum urinoirs neer. Maar voor vrouwen is er niks! Niet dat ik sta te juichen om op een vieze dixie te gaan, maar dat is goed genoeg als je nodig moet.
En ik mis verwarming op ieder station. Verwarmde bankjes in het ov zou fijn zijn. |
Ik woon in Helmond en ik wil graag een nachtnetaansluiting.
|
Nah trein is miss wat te ambitieus maar een bus die iig 2 i.p.v. 1 keer per uur rijdt en een abri erbij aan mijn kant van de weg maakt me ook tevreden. En een bakker misschien. Odiliapeel :o jeujjj.
|
Een treinstation in Schijndel. en een GOEDE muziekwinkel.
|
Citaat:
|
ik wil een etnieswinkel, net zoals de vanswinkel in utrecht. maar dan gewoon in rotterdam. lekker dichtbij.
|
Een treinverbinding Groningen - Emmen
|
Ik wil een AH die 24/7 geopend is, op loopafstand plz.
|
Supermarkten open op zondag.
|
Citaat:
|
Schermerhorn: supermarkt, snackbar, LEUK café, openbaar vervoer dat zich normaal gedraagt.
Succes! |
Een nachttrein tussen Amsterdam en Alkmaar Noord
|
Citaat:
Citaat:
|
Jullie zeuren! Wees blij dat er überhaupt een supermarkt zit. :(
|
Alles kan altijd beter :(
|
Citaat:
Het is hier in Schijndel trouwens wel al eens voorgesteld hoor. Maar omdat er veel burgers klaagde etc, is het niet doorgegaan. Ze hadden wel plannen. :( |
Ik denk dat het meer is dat er bijna niemand gebruik van zal maken, helaas.
|
Citaat:
|
Niet genoeg, een dorp van 25000 mensen kan nooit rendabel zijn, de meeste dorpen die treinverbinding hebben liggen toevallig aan de route, voor Schijndel moet er tien kilometer spoor aan worden gelegd, dat kost duur.
|
Ze wilden dan ook nog stuk over de oude spoorrails laten rijden.
Ligt er ook nog hoor :P. |
Citaat:
|
Een nachtnetaansluiting voor Zwolle zou ik trouwens ook niet verkeerd vinden en het zou dan het handigst zijn als Nijmegen er tegelijkertijd ook op wordt aangesloten.
|
Citaat:
|
Ik woon in Den Helder en ik wil wel:
- een discotheek/dancing - een gezellig plein met restaurantjes en cafeetjes - nachtbussen - meer treinen - snellere treinverbindingen - winkels als (lady)sting, vero moda etc. - meer evenementen - verwarmde treinhokjes - overdekte bushokjes mét verwarming |
Een platenzaak in ouderkerk aan den ijssel pleaz. En een treinstationnetje, of een metro o.i.d. :P
|
Een discotheek in één van de nieuwbouwwijken (Vathorst, Nieuwland, Kattenbroek) in Amersfoort, plz.
|
Mijn moeder vertelde net hoe slecht het allemaal gaat met Vathorst! Wat een toeval.
Allemaal bouwprojecten die worden gestaakt en gecancelled enzo. |
Oh, ze zijn pas op de helft van die hele wijk en ik verdwaalde er al toen ze op like 10% waren. -o- Komt wel goed, denk ik. Maar ik vind het geen prettige wijk, veel te groot enzo. :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn dorpje waar ik woonde mist alles behalve rijtjeshuizen, wat boerderijen, een kerk, een basisschool en een café.
for example: sportclubs muziekschool middelbare school supermarkt muziekwinkel leuke cafétjes allochtonen andere mensen dan er al wonen een normale dienstregeling voor busvervoer een treinstation een metronetwerk mooie gebouwen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh en het ov richting de uithof is ronduit slecht. Allemaal in losse busjes :)(Y) Die echt overal stoppen. Lekker handig bedacht jongens (Y)
Ze mogen op zijn minst buslijnen maken die alleen op 1 eindbestemming stoppen en daarbij hadden ze direct, toen ze besloten de uithof 20 minuten vanaf centraal te leggen mogen bedenken hoe ze duizenden mensen elke dag kunnen vervoeren. Tramlijn. Whatever. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Rotterdam,
een waardige voetbalclub |
haha ^^
spijkenisse - brug naar Oud-Beijerland, fatsoenlijke muziekwinkel, mediamarkt (die komt er wel), afhaalchinees, supermarkten in het centrum, ME om idioten te verdrijven, fatsoenlijke bovenburen. |
ik zou wel een pinautomaat en een chip-oplaadpunt bij station schiedam centrum willen hebben. nu is de dichtsbijzijnde in rotterdam :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23. |