![]() |
blind
Ik heb eigenlijk weinig ervaring met dichten, gevoelens schrijf ik meestal in dichtvorm op maar dat is meer een uiting van gevoelens zonder ergens rekening mee te houden... dus schouw mijn eerste dichtwerk aan :)
Kritiek/commentaar/opmerkingen, ik hoor het graag. Blind there's nothing you give too much you take the less you will learn by choices you make living a lie the harder it gets just pretend to be blind no time for regrets creating your own world may seem the right way but it's not how it works wish you'd wake up someday (gisteravond geschreven over een vriend van me) [edit: you'll -metamorfose- you'd] |
regrets... volgens mij moet het hier regret zijn, maar ik weet dat het voor de rijm gedaan is
ook denk ik dat you'll minder mooi of sterk is dan you would of you'd... Gedicht zelf. Redelijk goed als je het niet zo vaak doet. Verder loopt het erg goed |
Fantastisch gedicht!!! Vooral strofe 1 + 2 vind ik heel errug mooi!
xxx missty :) |
You'd lijkt me zoals Gothic al zei inderdaad beter passen. Maar verder vinnik het wel een mooi gedicht! Standaard, maar toch mooi :)
|
Gothic heeft inderdaad gelijk, ik heb het ook verkeerd overgetypt :D stomme ik, iig bedankt voor jullie reacties
|
Citaat:
|
*zwaait naar Lin*
MOOI! Jij zomaar posten op DoP zonder dat ik het weet, tssssj! Máár, hij is mooi! :D *applaudisseert* Die laatste zin is wel een beetje lang(er), maar dat maakt op zich niet veel uit. Uhmzj, (y)! |
Citaat:
|
Citaat:
|
HEEEEEEEEEEEEEEL SCHOON!! Prof.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ok, genoeg staartgetrapt. Moeilijk te geloven dat dit je eerste dichtwerk is, maarja er zijn goede mensen te zijn, schijnt. Het is een mooi geheel. Beetje moralistisch maar ***within standing parameters*** |
Ik vind hem mooi, goed verwoord etc... :) ja, hij spreekt me gewoon aan :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57. |