![]() |
soulseek problemen onder vista
sinds een maand heb ik een nieuwe laptop en tot mijn grote spijt en frustratie is soulseek niet meer wat het geweest is; ik kan nagenoeg niets meer vinden. zijn er hier andere vista-gebruikers die de patch (zoals die wordt aanbevolen op de slsk forums) wél succesvol hebben weten te installeren?
of zijn er misschien tips voor p2p programma's voor het downloaden van muziek onder vista? |
Citaat:
al Vuze geprobeerd (is blijkbaar de nieuwe versie van Azureus) en er zijn nog andere goede clients voor bittorrent (de client utorrent/µtorrent/bittorrent, allemaal ongeveer dezelfde met andere schrijfwijze van naam). Voor soulseek heb ik eigenlijk geen idee wat er al dan niet goed werkt. Kijk vooral de instellingen van een eventuele router en firewall eens na (of de nodige poorten openstaan). Voor die bepaalde software kan ik echter niet zo direct uitleg geven hoe je dat het beste doet. |
Azureus zuigt dan ook verschrikkelijk, uTorrent is verreweg de beste BitTorrent client tegenwoordig. Maar goed, daar ging het niet over. ;)
Wat Soulseek betreft: welke versie gebruik je? 156 of 157? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38. |