![]() |
Ben bang...
Ik vraag me af
Ik vraag me werkelijk af Wat heeft het nou voor zin? Wat is de reden waarom ik nog leven zou? Ik heb geen zin meer 't Is allemaal zo donker Alles wat ik doe is fout Ik heb er geen zin meer in Mijn zoektocht naar het geluk Duurt nu al zo lang Waarom heb ik het nog niet gevonden Het maakt me gewoon zo bang Zo bang Dood te gaan Zo bang Alles te verliezen Zo bang Iedereen pijn te doen Zo bang Genegeerd te worden Het is allemaal zo raar Ik ben gewoon in de war Ik wil gewoon weten waarom ik het niet kan vinden Vertel het me, ik ben zo bang!!! ~Marchje~ |
love to you EN K HOOP DAT JE EROVER HEENKOMT HE ................
|
Citaat:
Kus, Marchje |
Wat nou xie wel? Niks niet xie wel! Gewoon doen. Je maakt je eigen leven. Als je in een situatie zit die je niet bevalt en je weet precies hoe je het wel wilt hebben, is het maar een kleine stap. Maar veel mensen zijn te bang om die stap te nemen omdat ze in het onbekende stappen. Logisch, maar je mist er heel wat aan. Kan zooooo bevredigend zijn. Maar je moet er wat voor over hebben. Dat is de vraag: ben je bereid offers te brengen om het geluk te vinden? Tot hoe ver wil je gaan.
Bepaal dat eerst, dan praten we verder over wat te doen. En be careful in your descision, don't regret it later on.. |
vraag je dan ook eens af wat vor nut het heeft om dood te gaan?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42. |