![]() |
Titelloos
Ik schreeuw en gil
En dans en zing In één ademtocht. Want wat is het dat ik wil En wil ik wat ik weet En zoek ik wat ik vind Wat ik weet is dat ik Niet weet wat ik wil En niet wil wat ik weet En niet zoek wat ik vind Ik ontken wat ik zie En beken wat ik niet weet Zoals een slager slacht Zo slacht ik de gedachten van elke dag. |
Wauw, niks op aan te merken. Maar wel heel mooi en herkenbaar! Verwarring straalt er vanaf.
|
Nog iemand verbeteringspunten?!
|
Ik vraag me af waarom je voor deze opmaak (amper interpunctie - op een verdwaalde punt na, overdaad aan hoofdletters) hebt gekozen?
|
Die hoofdletters zijn automatisch in works.;) Verder niet echt over nagedacht eigenlijk... het kwam gewoon zo uit het toetsenbord gerold.
|
O, maar dat kun je uitzetten hoor, dat Word niet automatisch hoofdletters doet. En zo'n moeite is het ook niet om ze in kleine letters te veranderen;)
|
Vind je het zo storend dan?;)
|
Eigenlijk wel, want ik had het gedicht nog niet eens gelezen en ergerde me alleen aan al die hoofdletters en gebrek aan interpunctie, terwijl de tekst an sich nog niet eens zo slecht is.
|
OK;) hier nog een keer met wat minder hoofdletters en meer interpunctie, vind je 'm zo beter? Wat zou je er nog meer aan veranderen?!
Ik schreeuw en gil en dans en zing in één ademtocht. Want wat is het dat ik wil en wil ik wat ik weet en zoek ik wat ik vind? Wat ik weet is dat ik: niet weet wat ik wil en niet wil wat ik weet en niet zoek wat ik vind. Ik ontken wat ik zie en beken wat ik niet weet. Zoals een slager slacht, zo slacht ik de gedachten van elke dag. |
Ik schreeuw en gil
en dans en zing in één ademtocht. Want wat is het dat ik wil? En wil ik wat ik weet, en zoek ik wat ik vind? Wat ik weet is dat ik: niet weet wat ik wil, en niet wil wat ik weet, en niet zoek naar wat ik vind. Ik ontken wat ik zie, en beken wat ik niet weet. Zoals een slager slacht, zo slacht ik de gedachten van elke dag. dit zou ik ervan maken |
OK, dank je!;)
|
heel mooi geschreven :)
|
Wat vind je er mooi aan? Ik hou altijd wel van gemotiveerde meningen;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50. |