![]() |
Vader was niet saai, moeder was niet saai, piep zei de muis in het voooorhuis!! #522
:o
|
Nu is er een nieuw topic, dus vertel!
|
Maak er dan tenminste ''Zo saai'' van.
|
Oh, er is al een leukere titel. :)
|
oh, eigenlijk valt mijn levensverhaal van vandaag wel wat tegen hoor. ik moest vet vroeg op, en ik had een niet al te boeiend college. ennou moet ik mezelf vermaken tot 15.15, want dan heb ik pas mn volgende college. dus dat is wel saai.
en jullie? |
Vanochtend vierden we de verjaardag van me corridorvriendinnetje en was ik jaloers omdat ze zoveel pakketjes gekregen had en zo ga ik een hypothetische grondwet van een fictief land analyseren. :cool:
|
Mijn wekker ging heel vroeg want vriendje moest heel vroeg weg. Toen ging ik mijn wekker zo'n 2 uur later zetten en nog lekker even omdraaien. Eenmaal wakker bleek dat Engels uit viel en ik te lui was om een deadline te halen als die persoon toch niet aanwezig is, dus kan ik nu niks doen tot ongeveer kwart voor 2, dan moet ik weg.
|
En ik vind de titel niet leuk. :n
|
Ik had vanochtend geen zin om uit bed te komen, want ik lag zo lekker. Dus heb ik mijn zusjes eigenlijk alle versiering laten ophangen voor de verjaardag van mijn moeder. :o Toen ging ik douchen en zingen voor mijn mama, ontbijtje gemaakt. Daarna was het tijd voor de boodschappen en nog wat kleine kadootjes gehaald. Nu ga ik de tafel dekken en de bolletjes in de oven doen.
|
Citaat:
|
Zingen voor mijn moeder, dat doe ik ook altijd als ze jarig is. :)
|
Ik vind de titel wel leuk.
|
Citaat:
|
Sinds wanneer heeft zingen voor je moeder met je gevoelige kant te maken?
|
Citaat:
|
Ik doe het ook niet. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Kazet naamzoek, over 2 weken wel weer een potje.
|
Lucky Luciano naamzoek, prima.
|
God, de ex van t broertje heeft echt geen gevoel voor muziek. :D Toen ze voor het eerst hier kwam heb ik haar geprobeerd 'vader Jacob' geleerd op de piano. Nu (zo'n anderhalf jaar later), weet ze nog steeds niet hoe het moet.
|
haha drop :D (n)
|
ik heb net even KOFFIE GEDAAN en nu maar weer verder met de opdracht ;(
|
Ik ben aan het soggen.
|
ik niet. ik forum alleen terwijl ik dingen zou moeten opzoeken.
|
op een wit forum :( geel zou teveel opvallen
|
Citaat:
Citaat:
|
Als ik op de uni forum, doe ik dat gewoon hardcore. Geel dus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar je neemt ook geen plek in als je gewoon zit te niksen, dat scheelt natuurlijk.
|
Goed, ik ga maar eens jullie pensioenen veiligstellen.
|
Citaat:
|
Hoi quis, neem even pauze~!
|
Citaat:
|
Nerd :(
|
Bijna vertrekken richting een college van het saaiste vak van het blok. -O-
|
Citaat:
|
maar goed. ik heb nu dus nog anderhalf uur om dingen te doen die ik altijd al had willen doen. en mn studiegenootje is 'm ook net gepeerd.
|
Citaat:
|
*pruttel* ik word een beetje moe van duizend artikelen lezen die allemaal over hetzelfde gaan maar net niet precies over wat ik wil weten. het is best interessante materie hoor, die tweetrapsmakingen/fideï-commissaire shit. maar echt kut dat er niet gewoon een rechttoe rechtaan wettelijke regeling over is. Hmpf.
|
Ik ga mijn kadootjes maar eens inpakken!
|
Citaat:
|
Ik word net wakker gebeld door een vriend die alleen de boodschap had dat ie een invalidewagentje heeft gekocht, :D.
|
Salaris! (Y).
|
Citaat:
|
te vroeg zeker?
|
Hai :) Jou heb ik allang niet gesproken! En ik verwar je af en toe met laisve en martinv en matige muis :o
|
;x
|
Ajoh, dat valt toch best mee.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58. |