![]() |
ideetjes jatten
Jullie zijn natuurlijk allemaal superorigineel en apart en bijzonder *slijmslijm* :D
:o Nu hebben jullie natuuuuuurlijk nog leuke tips voor mij om een leuk shirtje te maken, je make-up of haar te versieren en sierraden te frutselen. toch? Ikheb zelf ook nog wel een aantal kleine ideetjes om te delen want voor wat hoort wat natuurlijk... Heb laatst een heleboel schelpen met gat gezocht en allemaal aan een touwtje gedaan, als je zoals mij serveerster bent op een strand paviljoen krijg je daar hele leuke reacties op. En creatief aan het knutselen ben ik met truitjes en broeken, dat is niet zo moeilijk, gewoon alles aan elkaar naaien en er een paar gaten in knippen en daar dan weer de tekst van een ander shirtje op naaien...Kraaltjes zijn ook heel leuk op een shirtje. Nyu ben ik dus alleen thuis en heb ik ideeeeeeen nodig... plies? |
koop bij de xenos van die kaarsstandaard versierdingen, haar die stenen eraf en hang ze aan je hoor (maar volgens mij begrijp je absoluut niet wat ik bedoel)
|
knip een stukje van een spijkerbroek af, koop van die hele kleine kraaltjes en plak de broekspijp helemaal vol met kraaltjes.
Heb je gelijk een leuk armbandje:) |
geweldige uitvinding: NIETJES!!!! :D (y) je niet de nietjes (niet op papier maar gewoon los) en die rijg je dan aan elkaar en klaar is je armband/ketting/enkelband( /oorbel? )
ik heb nog ergens een kralendoos liggen met allemaal kraaltjes in felle kleurtjes, daar kan je ook leuke dingen mee frutselen |
Citaat:
|
of paperclips...of je wikkelt een gitaarsnaar om je pols/arm...of je hangt een remblok van je skates om je nek...of je doet je sjaal om als het hartje zomer is
|
Hang de ketting van je fiets om je nek
|
of een stropdas als haarband gebruiken
|
Citaat:
|
schelpjes hebbik ook vaak kettingjes enzow mee gemaakt..is liev (y)
eigenlijk kan je met alles wel iets maken :) |
Zet een wollen babytruitje op je hoofd als muts :)
|
draag je onderbroek over je broek :p :D
|
Citaat:
|
Citaat:
http://members.home.nl/fam.houtman/Y.../bikkeljim.jpg |
Citaat:
|
of een lange onderbroek aan doen en daar een minirokje over...of meerdere horloges gaan dragen en de horloges op verschillende tijden zetten :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(y) (y) met textielverf je hand volkalken en allemaal handafdrukken op je broek zetten (y) (y)
je broek in reepjes knippen maak van je broek een rok (gejat id-tje) of andersom (eigen id-tje *is trots*) |
Koop of maak een witte broek, en laat je vrienden, familie of huisdieren wat opschrijven. Totdat ie vol is. :)
Of neem een insteekhoesje, knip hem af totdat hij net zo groot is als een ansichtkaart en naai de afgeknipte delen vast, totdat er nog maar een opening inzit. Die insteekhoes naai je weer op een truitje. En zo kun je er elke week (of dag) een andere ansichtkaart indoen. |
Citaat:
maak jurken van vrouwenhuid (y) |
Ik verknip mijn panty's altijd :P
Gaasjes/streepjes/gewone effen.. En dan om je armen, nek of als haarband :):P |
Knip van een oud shirtje de opdruk eruit, en naai die op een ander shirtje.
Koop een lading nep-merkjes en een hema-polo en naai dat hele polootje vol met krokodilletjes, vlaggetjes, paardjes, haaitjes etc. |
wouw kan je nepmerkjes kopen? waaar dan :D dan ga ik allemaal RL's op mn tas maken :D :cool:
|
koop een truitje in zwart wit rood blabla zonder teksten enzo en maak er zelf wat op met textielverf je kan zelfs glitterverf voor kleding kopen ....ziet er heel leuk uit
sla van die rondjes in je kleding ...zoals op riemen enzo |
Citaat:
|
Citaat:
'I would fuck me' oewwww |
een vriendin van mij (doen we met hokjes?? :p --> alto, skater) had wasknijpers uit elkaar gesloopt en dat ijzer wat ertussen (tussen die 2 houten of plasticen delen zit) aan elkaar gemaakt tot een halsketting.
je kunt ouder truitjes die er saai uitzien voorzien van zelf gemaakt ruches (natuurlijk alleen als je ruches leuk vind) zelf doe ik geen van beide trouwens :D |
Citaat:
|
Citaat:
gaat u ook zo'n clipje maken met een tepelpiercing en een pruik van vrouwenhaar en huid?Pliesss :o :D |
Citaat:
|
weetje wat ook leuk is?? (nee, want dat ga ik je nu vertellen :p )
ik had een geel tshirt gevonden en als je de voorkant diagonaal helemaal openknipt (bijvoorbeeld van je rechterschouder tot de onderkant links) en em weer dichtmaakt met veiligheidsspelden, dat is heel grappig :D :p en wat ik ook wil is een gestreept shirt met lange mouwen om die onder mn geel-t-shirt-met-veiligheidsspelden aan te trekken :p (helaas ben ik nog op zoek naar een zo'n gestreept shirt, iemand idee waar je zoiets kan halen?? :o :) ) en wat je ook kan doen..Je hebt van die mini wasknijpers, en ik doe wel eens 2 staartjes maken (ja, dat doe ik wel eens :eek: :eek: ) en dan maak je er een soort van 2 knotjes van met die miniwasknijpers. :p (y) |
Citaat:
:( u moet echt dansen zoals hij deed :D |
Citaat:
|
Citaat:
als je niet al te groot bent, hebben ze bij de c&a en h&m kindershirtjes die gestreept zijn, (ook lange mouwen) of wil je diagonaal gestreept? |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik neem aan dat je dat wel wist :p :D |
knip van een oude spijkerbroek 2 kontzakken eraf en naar de zijranden (behalve de bovenkant) aan elkaar en zet in de bovenkan een rits en maar van je broekspijp een lang sliert en naai dat eraan en tadaa je hebt een tasje!!!!! :D
maak van een paar oude lappen een rok! dan heb je een lapjesrok! vink zelf echt supaaaaaaa kewl!!!! :D |
Citaat:
|
-Koop een hempje bij de H&m of zo.
-Rijg een hele lange draad vol met kraaltjes, verschillende kleurtjes, of zo. -Stik (met de hand, machine pakt 't niet) de draad met kraaltjes op 't hempje in een of ander slingerig motief. -Met een dikke draad grove steken er overheen maken, voor de sier dus. -Knip de bandjes er af (tis het mooist als je zo'n hempje hebt met brede bandjes, geen spaghetti troepdus). -Koop lint van ongeveer 1cm breed -Zet de linten met speldjes vast op de goede lengte, en rag dr over heen met de naaimachine. Het leukste is om de bandjes kriskras neer te zetten, dus degene aan de voorkant links te laten beginnen en rechtsachter te laten eindigen und soweiter. -Koop drukknoopjes, haal ze los, en gebruik de kant met het grootste 'piefeltje' pak een dikke felgekleurde draad en zet ze vast op 't hempje. En zo kan je nog uren door knoeien :D |
Vraag bij een winkel waar ze Only en/of Vero Moda truien/vesten verkopen of je de stukken stof die daar bij zitten mag hebben. Dat is een stuk stof met elastiek die je kunt gebruiken als rokje, als bandeautopje, met een sliert stof eraan als tas, als muts, als hoofddoek, als zakdoek, WEETIKHET, ze zijn iig erg handig :). Vooral als je in een kledingzaak werkt en je die dingen dus altijd mee kunt nemen.
Ik heb een zwarte, felblauwe, felrode, (lange) bordeauxrode, (lange) zwarte, beige-achtige, donkerbruine en donkerblauwe... :D [toevoegsel] De meeste winkels gooien die dingen gewoon weg, omdat niemand echt weet waar ze voor zijn. Andere winkels verkopen ze tijdens de uitverkoop voor 1 euro ofzo... Vraag het maar eens :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
koop een broek een paar maten te groot (let er wel op dat ie niet afzakt) en maak em gewoon een stukkie korter..
aanschouw, daar heeft u uw wijde broek.. |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik heb geen riem weet je :p en die broeken van mij die kan je niet gewoon dubbelvouwen en dat hij dan blijft zitten |
Citaat:
|
Laatst heb ik mijn klerenkast opgeruimd en kwam ik nog broeken tegen van tig jaar geleden. Ik ga nou één broek open knippen. Van een andere broek haal ik bijv. de achterkant van de linkerpijp af en die zet ik dan tussen die opengeknipte broek en aan de andere kant de achterkant vd rechterpijp... Daarna ga ik hem zwart verven zodat je het kleurverschil niet meer zo ziet. Nja, het is heel erg vaag uitgelegd, maar in mijn hoofd is het wel een koel idee :confused:
|
je aarm in je nek vastnaaien is dat niks?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:42. |