![]() |
vraag maar raak nummer 5
vorige vraag:
open jij een nieuwe? dat doe ik met alle liefde nieuwe vraag: hoeveel versies van dit topic gok jij dat er gemaakt zullen worden? |
10+.
Wat is jouw grootste talent? |
Ik heb nagenoeg geen talenten, denk ik.
En de jouwe? |
genieten, dat kan ik supergoed
wat is je favoriete chips? |
Ah jawel joh, Miekje, druiloor.
Bugles, nacho cheese. Willen je ouders dat je een bepaalde studie gaat doen, omdat ze vinden dat dat het best bij je past? Of laten ze je helemaal vrij? |
Die in de lichtgroene Lays zak die er niet meer is :( Sour en cream ofzo.
Wat voor eten dat niet meer te koop is mis jij? |
bij de AH hadden ze vroeger grote zakken met engelse pepermunt die superlekker en supergoedkoop waren. die hebben ze nergens meer, ik mis het enorm want ik at één zak per week ongeveer.
mijn ouders willen wel een beetje beinvloeden in wat ik ga doen, maar ze verbieden of gebieden me niks. wat ga je vanavond doen? |
Vroeg naar bed.
En jij? |
Chillen. ;x
Waar denk jij dagelijks aan? En dan iets ongebruikelijks eh. |
chillen en huiswerk maken, ik moet al heel lang een planning maken voor komend semester.
edit: ik zou het werkelijk niet weten, even over nadenken hm, alle dingen die ik daaglijks denk zijn gebruikelijk en alle ongebruikelijke dingen die ik denk zijn niet daaglijks. wat is je favoriete euroshopper product? |
Oh, ik dacht gelijk: vriendje! :bloos: Ik denk mijn kat.
En waar denk jij zo'n beetje elke dag aan? |
Ja, m'n vriendin. doh. Verder niet zoveel geloof ik.
wat is je favoriete euroshopper product? |
Wafeltjes <3
En de jouwe? |
Geen idee.
Stel dat je het onderlichaam van een etalagepop nodig hebt om te verbouwen tot kuntwerk en je bent een arme student, waar zou je die pop dan vandaan halen? :o |
Ik zou langsgaan bij wat winkels, of ze nog wat overhebben ofzo ;).
En jij? |
Ja langs winkels gaan, vragen of er kennisen werken in kleding winkels, kijken op marktplaats enz.
Hoe maak jij pannenkoeken (welke mix of fix je zelf wat), wat doe je er het liefste op en hoeveel neem je er? Laat je er speciaal wat over voor de volgende morgen enz. Vertel verder wat je er over kwijt wilt. |
4 van de 15 vragen zijn 'en jij?' vragen ;x
Ik maak pannenkoeken mix met euroshopper pannenkoekenmix, ik doe er het liefst spek op en ik neem er meestal 2. Ik laat dan wel wat over voor de volgende dag om het koud op te smikkelen. Wat hebben jouw ouders dat jij ook graag zou willen. behalve geld. |
Kinderen, een kat, een eigen huis.
Wat hebben je ouders waar jij echt niets van moet hebben? |
Kale kop, eetgewoontes.
Heb je broer/zus? |
Ja.
Huisdieren? |
Ja, een kanarie
Wat vind je van katten? |
Fantastisch, (Y).
Ga je de wedstrijd van vanavond kijken? |
Wat voor wedstrijd?
Ben je voor of tegen het downloaden van muziek/films/software? |
Voor, want geldgebrek.
Hoe je van SOGgen en doe je dit vaak? |
Ik haat soggen en ik doe het belachelijk vaak.
Welke kleur hebben je sokken? |
bruin.
wanneer heb je voor het laatst in je broek geplast? |
Eh, vorig jaar toen ik met kamp een paniekaanval kreeg in het bos.
En jij? |
Geen idee? :confused:
Wat heb je nu aan? :) |
Een paar poemasokjes met daarover bedsokken, een stukabroek, een dikke legging, een hemdje, een shirt en een fleecevest. En ondergoed natuurlijk:P Sieraden ga ik niet allemaal opnoemen want dat vind ik teveel werk :bloos:
En jij? |
Een paarse sok met bloemen print en een blauwe sok met bloemenprint, zwart met roze en witte schoenen, een stukabroek, ondergoed en een lekkere dikke rode trui. <3
Heb jij ook zo'n hekel aan 'en jij' vragen? :( |
Nee :bloos:
En jij? :O |
Ja :mad:
Wie is de stomste forumer? |
Anoniem, Anoniempje, Anooniem en Anonimpje
Vind jij jezelf een "DK-er"? |
wat een klotevraag. Ik houd niet van de mensen die hier altijd lopen te schelden op mensen en alleen maar neerbuigend en arrogant praten. Vooral diegenen die grapjes maken over "lelijke dikke" vrouwen. Maar dat zijn er meerdere en ik weet de namen niet want ik kan niemand zn forumnaam goed onthouden.
edit: nee, want ik vind het idee om de mensen die veel in de kantine posten als één groep te beschouwen stom. Ik ben gewoon een scholieren.commer. wie vind je een hele lieve forummer? |
:y :bloos:
(bijna) Iedereen hier is lief. Hoeveel inwoners heeft jouw woonplaats? |
299.217
Wat vind jij iets nostalgisch? |
je agenda versieren en er plaatjes in plakken (reminds me of middelbare school)
kan je de maan nu zien en vind je hem ook zo ontiegelijk mooi? |
Oe die trainingspakken van de jaren 80/90... die waren geniaal kleurig. Eff een plaatje zoeken.
En nee net niet. Helaas. Wat is je favoriete drankspel ? |
Ik heb nog nooit van mijn leven een drankspel gespeeld.
Heb jij weleens geesten opgeroepen en zo ja, kwamen ze? |
Nee, heb ik nog nooit gedaan. Zou ik ook niet durven en willen.
Bij welk bedrijf wil jij als eerst gaan werken? |
ik wil niet bij een bedrijf werken maar als ik persé moest kiezen, toch de nasa denk ik ;p
hoeveel beste vrienden heb je? en wat versta je onder beste vriend |
Ik heb 6 vriendinnen. Mijn beste vriendin is degene aan wie ik het meest vertel en bij wie ik me het veiligst voel. (dat zijn eigenlijk 2 vragen hè?)
Wat is de belangrijkste eigenschap die je in een liefdespartner zoekt? |
hij moet het lef hebben om van me te durven houden
goede vraag dus hij blijft staan |
Hij moet open staan voor alle achterlijke dingen die ik denk, doe, zeg en wil.
Hoe ziet jouw naar-bed-gaan ritueel eruit? |
Citaat:
Hoe ziet je opstaan ritueel eruit? |
depends, als het snel moet:
opstaan, wassen, kleren aan, tas pakken, ontbijten, tandenpoetsen, weg. als het heel snel moet: opstaan, kleren aan, tanden poetsen, tas meegrissen, weg. als het sloom kan: opstaan, of toch niet, toch maar wel opstaan, mn gezicht uit het raam hangen, computer en muziek aanzetten, bedenken of ik eerst ga aankleden of eerst ga ontbijten, wassen, nieuwe kledingcombinatie uitproberen, kleding aantrekken, eten, tandenpoetsen, nadenken over of ik mn gezicht nog ergens mee ga ondersmeren, kamer opruimen. welke soort mayonaise / fritesaus vind je het lekkerst? |
Mayolijn vind ik het lekkerste :)
Welke studie/ werk doe je? |
ik studeer leraar godsdienst/levensbeschouwing
vind jij dat je de laatste tijd te veel forumt? |
nee, niet meer dan normaal.
Wat is het gekste dat jij ooit voor ontbijt had? |
Frieten! Direct avondeten. Of misschien de geblenderde kip van laatst (Y)
Wie is je favoriete turtle? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41. |